@cre8ive Det lyder godt, glæder mig til at hilse på dig ;) @samuelblander Håber du finder vej :) /Grosen Friis |
@kristianr
Det kan godt være vi sætter et kamera op, men jeg vil ikke love noget på forhånd!
/Grosen Fris
@cre8ive Det lyder godt, glæder mig til at hilse på dig ;) @samuelblander Håber du finder vej :) /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
@kristianr Det kan godt være vi sætter et kamera op, men jeg vil ikke love noget på forhånd! /Grosen Fris |
Spændende. Opdatere du herinde hvis der bliver sat et op? :) |
Kristian Ole Rørbye
@kristianr Ja, det skal jeg nok ;) /Grosen Friis |
|
Det er så go' stil, det der, Grosen! Et SEO kursus plus det at bidrage til et så velgørende formål, støtte til forskning i autisme, og til den nærmest uhørt lave pris er jo en foræring. Et super godt initiativ! Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Håber kurset bliver en succes og gentages andre steder i landet, /Hans |
Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere
@next.man Det lyder godt, skal nok gøre mit bedste for ikke at "skuffe" ;) /Grosen Friis |
@johnnielsen Tak skal du have ;) Faktisk er det ikke kun min ide, John Kjøller fra Popweb.dk er også med, det er ham der står for alt det praktske. /Grosen Friis |