Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af KTJ-media.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Hey

Først så vil jeg nævne jeres hjemmeside ser lækker ud... og top lækkert med en anbefaling fra Amino´s brugere... Jeg har netop lige skrev en mail til jer, desværre stå der at siden ikke fandtes da jeg trykkede send... måske skulle i lure på dette...

Super godt at nogle har lyst til at bruge tid på at hjælpe andre med at skrive noget positiv ...

udover det har jeg måske et job til jer... :)

Update:

tid siden jeg skrev til jer er cirka 10 min, har allerede nu fået et svar, kl er nu 00:15... det er sku kundeservice :D

Jep, Du skulle jo lige vide at fejlen skyldes at jeg lige nu er ved at lave nogle endnu bedre hastighedsoptimeringsfeatures i SEO CMS :) som jo er det KTJ-Media.dk også køre med (Andet ville jo være dumt).

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 00:20

Som du skrev på mailen så er det naturligvis forståeligt, god service kan jeg kun sige igen :)

dejligt at se at i går op i jeres egen side, det er der nogle andre der kunne lære af :)

5 Hjerter her fra ;)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:29

Fashion-Seller:

Hvem fanden besøger Trustpilot?

Næ nej jeg bakker mere op om en tråd som denne... Så kan andre også finde den både på BIG G, Bing og herinde ;D

Fuldstændig enig.

En anbefaling på Trustpilot, er pænt svær at tage alvorlig. Dette virker langt mere troværdigt og oprigtigt  på mig.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)