Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af FBML på en Facebook-fanside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære Aminoer :)

Jeg er igang med at få opbygget min fanside til en kommende IT-nyhedsside, og her kunne jeg godt tænke mig at bygge en lille underside, hvor folk kan læse lidt om nyhedssiden, og evt. at der kører noget RSS over. Men for at dette skal kunne lade sig gøre, skal jeg kunne køre PHP, og det kan man ikke via FBML.

Før har jeg haft lavet en applikation på Facebook, og her kunne man på en eller anden måde få den til at bruge en hjemmeside i FBML, så vidt jeg husker, men synes ikke det er muligt på en fanside, og iframes kan man ikke bruge. 

Håber nogle af jer ved noget - det ville være super :-)

Tak på forhånd!

Mvh

Daniel Lomholt

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 21:44

Håber det er ok, men tillader mig lige at bumpe denne tråd.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 10:16

Hej Daniel,

Jeg har desværre ikke et konkret svar på dit spørgsmål - men sad og læste facebooks roadmap - her nævner de i Aug. 2010 "We are also moving toward IFrames instead of FBML for both canvas applications and Page tabs...... " og "We will begin supporting IFrames for Page tabs in the next few months....."

Hvis der er åbnet op for muligheden med IFRAME på tabs, så burde det ikke være noget problem at køre noget PHP. Ved dog ikke om de har fået implementeret denne feature - de skriver "et par måneder" fra August , men det betyder sikkert et par år i Facebook sprog :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:20

Der er også den mulighed at tilføje en applikation i toppen, der hedder noget med RSS feed. Det er mega nemt :)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 18:45

Tak for svarene begge to. Jeg må jo bare lave det som en fane så, og så må folk selv finde vej derind - øv :-)

Havde ellers lige brugt en masse tid på at få lavet et design til det, men intet at gøre ved jo.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)