Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge iværksættere søger råd!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Ønsker flere indlæg.. På forhånd tak
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklame g8:

Hej Martin.

Det har du helt ret. Citrus Media er en ambitiøs virksomhed, med højtuddannede med arbejde. Virksomheden operere mest på sjælland og større steder i jylland. Deres prisfastsættelse er meget høj fordi De har det image som de har. Vi skal på markedet med billigere kontaktpriser, så vi kan tilbyde billigere markedsføring. Et mål vi selv mener er realistiske.. Vi har selv skudt en god kapital i trods vores unge alder. Det gør at vi på længere sigt kan tilbyde vores kunder bedre- og mere kvalitets reklameformer. 

Jeg mener Citrus er på alle handelsskoler eksempelvis, ret mig hvis jeg er forkert på den? 

Men det lyder som et fornuftigt projekt, tror dog i skal forberede jer på en hård kamp + det jo ikke er gratis at få lov at reklamere på skolerne, typisk vil de kræve sponsorater tilgengæld. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så bliver jeg nødt til at rette dig ;-) I Århus har de ikke på handelskole eksempelvis. 
Det bliver hårdt konkurrence ja, og sponsorater er også med i koncept samt andel af overskud.
Uddannelses stederne har mulighed for ta få større andel i overskuddet jo længere de ønsker at binde sig.

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da følge med! 

 

Skriv endelig hvis der skulle være noget Smile

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

 

Lyder super godt!

 

Tak for interesse. Go' dag

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)