Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny uddannelse pgr.sygdom HJÆLP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde selvstændig frisør indtil dec.2010.

Solgte pågrund af sygdom, piskesmæld.

Nu skal jeg ta en ny uddannelse, er der nogen derude der har et godt forslag.

tak, smiler.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 12:03

Kender nogle stykker som står i samme situation som dig, nogle har valgt at tage en hg, eller hh for at komme ind for det merkantile område Handel og Kontor, ellers er der næsten altid mulighed for sundhedsuddannelse, hvis man har lyst til omsorg og pleje.

Men kreaktivitet er jo formenligt en af dine stærke sider efter som du er frisør.

måske der er job med mindre fysisk aktivitet som også har noget med kreaktivitet at gøre.

Mvh

The-shop

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:46

Hejsa

Som coach vil jeg råde dig til at brainstorme lidt... Prøv at tage et stykke papir og skriv ned alt hvad du gerne vil have dit nye job skal indeholde... Lad være med at tænke for meget over dine svar mens du skriver -  vent til bagefter med det :-)

Jeg vil super gerne hjælpe dig med nogle gode råd og ideer når du har prøvet denne øvelse :-)

Mvh. Mona

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:37

Hej mona...

Jeg hr prøvet at brainstorme et par gange, smiler...

Jeg vil gerne sælge, det jeg super god til det. Jeg vil gerne brænde for mit arbejde.

Der skal være indhold i det jeg laver, både inde og ude er tiltalende. Gode arbejdstider, da jeg også har en lille dreng på 2 år. frihed under ansvar, og ansvar...

Jeg synes det er svært, da jeg har piskesmæld i nakken, så dette skal jeg også tage hensyn til i det nye valg af job/uddannelse..

tak tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)