Hej Har I overvejet et fælles login til Amino og Agera? Hilsen Louise |
Snart en ny Amino Service
|
Hej Martin Der mangler et "h" i brance (branche) Mvh Nielsen1974 |
Tak til alle jeres fejlbeskrivelser, Joakim der laver sitet læser med og retter på livet løs hele ugen. Der kommer lidt mere struktur på det hele og der bliver fælles login med Amino, så ingen panik. Kom endelig med mere kritik, så har vi mere at arbejde med og hvis alt går vel, så går den i rigtig offentlig beta i næste uge. Dbh Martin |
Hej Martin - fin idé - der mangler virkelig flere sider som denne - kender ellers kun match-online - og den er lidt halvdyr at registrere sig på. Men jeg synes altså ikke, at den nye hjemmeside er særlig "pæn" - kunne den ikke være sådan lidt mere lækker - både skrift og farve ?? (du tænker nok: typisk pige bemærkning!) Hilsen Smille |
Genialt har allerede sat et firma til salg? er det et opensource system? eller noget i selv lige har bikset sammen? |
Hej Martin, Du skrev at du ikke ønskede at bruge Agera til denne service. Så ville jeg blot minde dig om at når man modtager en mail om at der er kommet ny meddelse i ens indbakke på virksomhedsbørsen, skriver den: "Du har fået en ny besked på Agera" Fortsæt god aften. |
´ Jeg ved det godt, det er med i næste release som kommer inden for nogle dage. Tak for det :-) Dbh Martin |