Kære venner Der er mange iværksætter der lige så godt kunne købe en virksomhed, istedet for at starte en helt ny. Dertil er der rigtig mange der går på pension og skal sælge deres virksomhed, men ikke kan finde en køber. Det er for dumt og det skal der rettes op på. Derfor lancerer Amino en ny service meget snart, der kan råde bod på det. Servicen kommer til at hedde Agera og den bliver gratis at bruge (Om det ændrer sig en gang i fremtiden ved jeg ikke, men den er gratis nu) Selvom Joachim har tryllet, så er Agera ikke helt færdig. Jeg vil derfor meget gerne høre hvad i syntes og om i kan finde fejl. Det kan i helt sikkert, men jo flere i finder, des hurtigere vil vi være igang. Da jeg er i Barcelona på messe hele næste uge, så vil jeg nok ikke svare så hurtigt, men lad os nu se. Hvis du opretter en profil, så vær opmærksom på at vi sletter det hele igen når den starter. Det vil sige at man kan skrive hvad man vil nu og det bliver jo sjovt ;-) |
Snart en ny Amino Service
I min firefox 2 browser er grafikken til "beskrivelse" helt ude til venstre i siden, selvom indholdet og bundgrafikken i boksen står korrekt midt på siden. Derudover ved jeg ikke om det er med vilje at tingene er så kantede, at f.eks. den grønne taleboble går op i det mørkegrå ovenfor? - Det ser lidt underligt ud synes jeg. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
i Firefox er "Beskrivelse"-kasselayoutet fucked up. På http://www.amino.dk/agera/nybruger i Firefox er hele "rammen" for langt til venstre. Det var hvad jeg lige hurtigt kunne spotte uden at have oprettet bruger. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Browser FF 1.5.0.9: Ved oprettelse af en bruger får man ingen besked på om det lykkedes eller ej, samtidig skubber boksen med registrerings formularen sig ud til venstre for selve siden. Der er generelt problemer med layoutet i FF når man loader content områder. Jeg ville nok reducere headerens størrelse lidt, men det er egentlig nok fordi jeg sidder på en laptop med opløsningen 1280x800 EDIT: Okay der er så nogle der var pænt hurtige der haha - fredags energi! |
EDIT: Nå jeg var ikke først :) |
En mail med konto oplysninger er også en god husker til folk :) |
Da jeg ville oprette mig som ny bruger, var boxen for langt nede og jeg kunne ikke scrolle længere ned. Det betyder at jeg ikke kan læse alle vilkårene og at jeg ikke kan trykke "videre" (eller hvad der nu står på den knap)! Alt i alt betyder det at jeg ikke kunne oprette mig som bruger. Desuden synes jeg at det er lidt bruger-uvenligt at når man går til billedet "Log in" er knappen "Opret konto" lige bestemt under vinduet, så man skal scrolle for at se den. Ellers ikke så meget andet herfra. Men det kan være der kommer mere når jeg kan logge ind! ;-D |
Brancherne i jeres branche-scrollbar kunne godt struktureres bedre. Hvad med at lægge nogle få brede hovedgrupper: Landbrug/fiskeri, industri, handel, service osv. (ved at skrive dem med fed), og så lægge mere snævre brancher derunder - under industri: levnedsmidler, elektronik osv. På den måde vil man både kunne søge bredt og mere specifikt, og samtidig bliver de enkelte ord i scrollbaren kortere og dermed lettere at læse. med venlig hilsen Kristian Melchior Echwald Webexpressen |
Har lige prøvet jeres service, og syntes det virker fint. Der er dog nogle fejl i firefox, som er beskrevet tidligere. Jeg syntes dog, at man skal have mulighed for at rette/slette en annonce. Derudover ville det være rart, hvis linjeskift i virksomheds-beskrivelsen ikke automatisk blev slettet, da det godt kan virke uoverskueligt med én lang tekst. |
// Jesper Skov
Hej Martin, Jeg har nøjagtigt samme problem som Anders beskriver ovenfor - og det var for 11 dage siden. Der må være andre måder at finde frem til besøgstallet på! Mvh Lars C |