Indenfor Københavns området og i Nordsjælland omkring Hillerød tilbyder jeg fotografiske løsninger af høj kvalitet og forståelse for produkter såvel som mennesker. Jeg er uddannet reklamefotograf med 7 års erfaringer indenfor interiør, møbler, portrætter, mode og beauty optagelser og senest også leverandør indenfor film løsninger og arbejder idag fuld tid, med opgaver indenfor disse genre. Er du selv etableret fotograf, tilbyder jeg service i form af assistance og professionel retouch. Tag en snak med mig om, hvad du har brug, så arbejder vi os ind til en løsning, så du kan få præsenteret dit produkt på en salgsfremmende måde. Af referencer kan jeg nævne: - Alphabeat, Apollo, COOP, Copenhagen Records, Heinrup Design, Hej Matematik, Opus Film, Politikens Hus, Gry Holmskov, EasyTiger Records, I Am Noxious, Eva Seidenfaden, Actes Sud, Soundvenue, Bo Bedre. Email: info@legreve.com Vi tales ved... |
Jeg kan nu med glæde informere om at jeg har opgraderet mit arsenal af udstyr til produktion af film og video.
I skylder jer selv at få leveret et ordentlig produkt som skille sig ud fra de mange Canon 5D produktioner der har hersket de sidste par år, men uden at det skal koste jer mere.
Derfor skal I være meget velkomne til at kontakte mig via ovenstående information og høre nærmere.
Der er flere videoer på vej... så kig forbi siden indenfor den nærmeste fremtid.