Hej Er der nogen der har lyst til at hjælpe mig? Mine popup billeder driller - http://www.annefogel.dk/katalog.øreringe.htm Nogle virker, andre ikke.........jeg skal til at lægge den nye kollektion ind og når jeg skifter billederne ud virker det originale popup ikke ![]() |
Help - popup billederne driller
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Anne Fogel - smykker med mod
|
Tak - det aner jeg heller ikke ![]() Er der så nogen der kender til det eller hvor jeg kan undersøge noget om det? |
Tænke tænke :) var det ikke samme løsning jeg gav dig Blondine ![]() Hvis du er lidt modig så kan du jo åbne din fil i notesblok, og finder alle de steder efter et link hvor der ikke står class="popup" F.eks. <a href="smykker/øreringe/ørekroge21.htm"> ændres til <a href="smykker/øreringe/ørekroge21.htm" class="popup"> Jeg ved desværre heller ikke hvordan du lige klare den i frontpage. |
Jo jo men jeg fatter jo ikke en bjælde og nu kunne det jo være at der var en der vidste lige hvordan Og jeg kan jo ikke ligge og skrive til dig hver gang jeg bliver til en "tudekiks", vel ![]() Jeg er jo snart ikke blondine mere, nu nærmer det sig ![]() |
MARTIN - JEG BUKKER OG NEJE ![]() Jeg skulle da bare lige have skåret det ud i pap og så lige fjerne retteblækken fra skærmen!!!!!!! Helt fantastisk ![]() |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)