|
Professionel hjemmeside løsning til kun 1.495kr! Det lyder måske vanvittigt, men tag nu et kig alligevel, for mangler du en hjemmeside, så er dette et tilbud du IKKE vil gå glip af! Prisen er inklusive
Normalpris ved andre, 5000, 10000, 15000kr? Hvad kan systemet, og hvad kan du i systemet?
Spørgsmål? Øøøøh, hvor godt kan det være for 1495kr?! Dette er sikkert et spørgsmål mange vil stille, og jeg kan garantere dig for at der ikke er noget outsourcing, mellemled eller andet- men at alt bliver lavet af mig. Jeg kan desuden garantere dig for at du ikke blot får et godt og solidt system, men også et rigtigt fedt design! Jeg vil anbefale dig at tage et kig på et test site, så du kan se systemet i funktion: http://cmsdemo.itfreelancer.dk Laver du både design og opsætning af systemet? Ja. Netop derfor kan jeg holde den lave pris, da jeg ikke skal bruge en designer eller programmør - men har begge færdigheder selv. Hvor hurtigt er det klar? Med det samme du kontakter mig med ønskede farvevalg, opsætning og lign vil jeg gå i gang med et udkast til dig. Så snart du har accepteret udkastet vil du kunne se din side færdig og funktionel på et subdomæne inden for 24-48 timer. Mit system skal være specielt, kan du lave det? Ja sagtens - men ikke for 1495kr. Kontakt mig såfremt at du mangler et mere specielt system med de relavante funktioner.
Har det fanget din interesse? |
Professionel hjemmeside løsning til kun 1.495kr!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Bliv gratis medlem