Hej Aminoer! Vi har for nylig lanceret mind-set.dk - lydbøger, e-bøger og videokurser i personlig udvikling. Har du skrevet/lavet en e-bog, lydbog eller video inden for personlig udvikling, vil vi meget gerne kigge på, om det kunne være interessant at lave en aftale, hvor vi forsøger at afsætte den på vores shop. Jeg forestiller mig vi aftaler en procentdel af salgsbeløbet i kommission (Det giver os fleksibilitet til at kunne køre kampagner og tilbud osv. på bl.a. vores nyhedsbrev - vi har over 40.000 tilmeldte med forskellige interesser inden for personlig udvikling). Dvs. der skal ingen penge op af hatten for at komme igang. Vi afregner en gang om måneden med vores forfattere og partnere(*) og vi har et system hvor man kan logge ind og følge salget af sit produkt løbende. (*) - Hvis du kan levere trafik der er i vores målgruppe er der også mulighed for at blive partner - vi giver 30-40% i kommission afhængig af produktet.
Smid mig gerne en mail på kb@mind-set.dk eller PM hvis du har noget at byde ind med!
Fortsat god dag! |
Har du skrevet/lavet en e-bog, lydbog eller video inden for personlig udvikling?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)