Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig besigtigelses tur til Hua Hin, Thailand.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal snart på den store Ferie messe i Bellacentret, København med villa projektet Black Lotus, og har i den forbindelse klargjort for lodtrækning om bla. 2 x 2 ugers ejerskab i  en af villaerne.

( værdi ca. dkk 36.000,- pr. vinder)

Det er d. 11-13 februar, det kunne være hyggeligt med besøg af medaminoer - som så samtidig kunne deltage i konkurrencen.

Du kan læse om projektet her http://www.blacklotus.asia/da/  . Salget går strygende Smile , specielt i månederne januar og februar, hvor der snart er udsolgt.

Jeg prøver lige at sætte annoncen for konkurrencen ind her - håber det virker :)

3005.105x200_Blacklotus_Flyer.pdf

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 14:35

Jeg læste faktisk jeres reklame i børsen her den anden dag, og må indrømme at jeg syntes det hele lød lidt for godt til at være sandt, Men kunne da være man skulle læse lidt nærmere om det :)

"Hvis noget lyder for godt til at være sandt .  .. .. "

Er jo nok den som altid luer i ens hoved :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:42

Kender godt fornemmelsen :)

Men efter jeg selv var nede og kigge sammen med konen, må jeg bare sige det mere end levede op til forventningerne mht. kvalitet, finish mv.

Om købsmetoden passer for en, er jo op til den enkelte at beslutte, men ihvertfald mange som er godt tilfredse med ikke at skulle købe en hel villa alene ( når de fleste af os alligevel ikke har tid/mulighed for at benytte det).

Største udfordring er at "alle" vil købe i jan/feb. Smile Men tror også det hænger sammen med at mange tror vejret er elendigt resten af året - hvilket langt fra stemmer.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:28

Jesper Laugesen:

Kender godt fornemmelsen :)

Men efter jeg selv var nede og kigge sammen med konen, må jeg bare sige det mere end levede op til forventningerne mht. kvalitet, finish mv.

Om købsmetoden passer for en, er jo op til den enkelte at beslutte, men ihvertfald mange som er godt tilfredse med ikke at skulle købe en hel villa alene ( når de fleste af os alligevel ikke har tid/mulighed for at benytte det).

Største udfordring er at "alle" vil købe i jan/feb. Smile Men tror også det hænger sammen med at mange tror vejret er elendigt resten af året - hvilket langt fra stemmer.

Fedt koncept, det er værd at overveje.

Hvad koster en retur billet til Hua Hin ca??

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:37

5. - 7.000,- for en retur. afhængig af årstid, og om du kan leve med et flyskift undervejs.

Tog selv via Helsinki sidst, uden problemer og meget lidt ventetid ( finair).

Hvis man kommer fra den anden side af broen, er Hamborg noget billigere og en god mulighed.

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 00:09

Hej

Jeg kommer også til Herning så jeg vil se om jeg kan finde jeres stand og kigge forbi.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:37

Hej Bernt

Jeg er på C2-11 i Bellacentret i København. Hyggeligt hvis du når forbi.

Er desværre ikke med i Herning også.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:26

Måneden ud, gives der faktisk 10% rabat på alle uger uden for Orange periode.

Samtidig gives der 10% afslag ved kontanthandler.

Så op til 20% at spare i februar.

Se mere her; http://www.blacklotus.asia/da/price-financing.asp

Derudover stiger alle priserne 10% pr. 1 februar .

Jeg lukkede 3 nye handler igår, så det var en god dag Smile

I er selvfølgelig velkommen til at skrive/ringe direkte til mig for yderligere.

tel. 25 614 614 el. mail jesper@blacklotus.asia

Super iværksætterdag til alle.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:04

En lille opdatering - Vi har nu også booket stand i Herning d. 25-27 februar, men i første omgang gælder det messen i Bellacentret d. 11-13 februar, og jeg håber flere af jer har tid til at komme forbi C2-11 ( med chance for at vinde ), og om ikke andet så for at hilse på Smile .

Salget er gået helt utrolig godt her i januar/februar , så jeg har ligget vandret, og ikke haft så meget tid på Amino.

Se villa projektet her; http://www.blacklotus.asia/da/

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:29

Det ser meget fint ud og det er da ikke meget det koster hvis man vælger grøn uge og 1 værelse..

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)