Vi skal snart på den store Ferie messe i Bellacentret, København med villa projektet Black Lotus, og har i den forbindelse klargjort for lodtrækning om bla. 2 x 2 ugers ejerskab i en af villaerne.
Det er d. 11-13 februar, det kunne være hyggeligt med besøg af medaminoer - som så samtidig kunne deltage i konkurrencen.
Du kan læse om projektet her http://www.blacklotus.asia/da/ . Salget går strygende , specielt i månederne januar og februar, hvor der snart er udsolgt.
Jeg prøver lige at sætte annoncen for konkurrencen ind her - håber det virker :)
Jeg læste faktisk jeres reklame i børsen her den anden dag, og må indrømme at jeg syntes det hele lød lidt for godt til at være sandt, Men kunne da være man skulle læse lidt nærmere om det :)
"Hvis noget lyder for godt til at være sandt . .. .. "
Men efter jeg selv var nede og kigge sammen med konen, må jeg bare sige det mere end levede op til forventningerne mht. kvalitet, finish mv.
Om købsmetoden passer for en, er jo op til den enkelte at beslutte, men ihvertfald mange som er godt tilfredse med ikke at skulle købe en hel villa alene ( når de fleste af os alligevel ikke har tid/mulighed for at benytte det).
Største udfordring er at "alle" vil købe i jan/feb. Men tror også det hænger sammen med at mange tror vejret er elendigt resten af året - hvilket langt fra stemmer.
Men efter jeg selv var nede og kigge sammen med konen, må jeg bare sige det mere end levede op til forventningerne mht. kvalitet, finish mv.
Om købsmetoden passer for en, er jo op til den enkelte at beslutte, men ihvertfald mange som er godt tilfredse med ikke at skulle købe en hel villa alene ( når de fleste af os alligevel ikke har tid/mulighed for at benytte det).
Største udfordring er at "alle" vil købe i jan/feb. Men tror også det hænger sammen med at mange tror vejret er elendigt resten af året - hvilket langt fra stemmer.
En lille opdatering - Vi har nu også booket stand i Herning d. 25-27 februar, men i første omgang gælder det messen i Bellacentret d. 11-13 februar, og jeg håber flere af jer har tid til at komme forbi C2-11 ( med chance for at vinde ), og om ikke andet så for at hilse på .
Salget er gået helt utrolig godt her i januar/februar , så jeg har ligget vandret, og ikke haft så meget tid på Amino.