Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye tråde...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke forstå systemet med at man skal scrolle op og ned for at se de nyeste indlæg for den pågældende dag!!!

Er det ikke meget nemmere at sætte systemet op til at lægge de nyeste øverst ? Der er ældgamle indlæg der ligger øverst visse steder?? Og hvad er mon årsagen til at man ikke kan slette tråde der endnu ikke er besvaret? Jeg forstår meningen fuldt ud at det er besluttet at besvarede tråde ikke skal kunne slettes, men kan ikke se hvad det gavner at lade ubesvarede tråde stå og fylde... Jeg tænker på at man kan have stillet et spørgsmål som man netop ser en anden har skrevet om i en anden tråd.... så ville det være fedt hvis man lige hurtigt kunne fjerne sin egen. ;-)

 

Der er meget godt at sige om Amino... men den normale opsætning man bruger i "mange" andre fora, mangler lidt hér.

 

Men ellers... er der kun godt at sige - hurra for os der kender amino -synd for dem der ikke gør!

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
"Indlæg i dag"-listen er netop indlæg i dag. Det være sig i nye tråde eller i gamle tråde. Ønsker du alene at se nye tråde, kan du gøre brug af http://d0t.dk/amino/
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)