Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grin bare... min første kunde!!!!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Der skal jo altid være plads til lidt humor, selvom vi alle herinde, lever i en verden fyldt med seriøsitet og tanken om at tjene penge!

Jeg vil derfor sprede lidt useriøsitet, selvom projektet var seriøst nok, dengang jeg lavede det. Jeg vil præsentere Jer for mit første projekt, til min første kunde jeg havde tilbage i 2004.

Siden er byget med det fantastiske Microsoft FrontPage, ingen SEO eller brug af Photoshop. I dag synes jeg jo selv det er skide komisk at man har kunne levere noget til en kunde, som ser sådan ud. Men til gengæld kan man jo bare glæde sig over at se, hvordan projekterne har udviklet sig gennem tiderne.

Men kom med noget humor (kommentarer) til siden. hehe! Håber I kan lide det!

www.nordbyens-oliefyr.dk.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, der sku sket en hel del på de 7 år.

Men kører den kunde stadig med den hjemmeside eller ?

For så har du da lavet nogen kunden har været godt tilfreds med, hvis han stadig her 7 år efter er "tilfreds" med siden.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:29

Ja tiden går - men hvis kunden var glad - er alle jo glade;)

Når jeg ser på min gamle opgaver fra journalisthøjskolen kan jeg da heller ikke lade være med at smile lidt - men det er jo kun et positivt tegn på at det går fremad - tænk hvis det vi lavede nu til forveklsing lignede det vi lavde for bare fem år siden....

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 10:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mega old school. Men jeg synes den er fed! hehe.. Jeg kommer sådan til at tænke på de helt gamle pc spil..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:43

Koludabyg:

Ja, der sku sket en hel del på de 7 år.

Men kører den kunde stadig med den hjemmeside eller ?

For så har du da lavet nogen kunden har været godt tilfreds med, hvis han stadig her 7 år efter er "tilfreds" med siden.

Hehe ja, sjovt nok så kører kunden stadig med den hjemmeside, og har da også haft en hel del besøgende faktisk. Dog har jeg lige skrevet til vedkommende i dag, at jeg gerne vil lave et tilbud på en ny side, så nu må vi se, hvad der sker.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:43

Thomas Buus:

Mega old school. Men jeg synes den er fed! hehe.. Jeg kommer sådan til at tænke på de helt gamle pc spil..

Haha ja, helt enig nu du siger det... Space Invaders osv. :D

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:45

Anders Helbo:

Hehe ja, sjovt nok så kører kunden stadig med den hjemmeside, og har da også haft en hel del besøgende faktisk. Dog har jeg lige skrevet til vedkommende i dag, at jeg gerne vil lave et tilbud på en ny side, så nu må vi se, hvad der sker.

Hvis han her 7 år efter stadig kører med sin hjemmeside, er der da stor mulighed for at sælge ham en ny, det er jo ikke mange penge i forhold til hvor længe han benytter sig af dem...:)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:48

Koludabyg:

Anders Helbo:

Hvis han her 7 år efter stadig kører med sin hjemmeside, er der da stor mulighed for at sælge ham en ny, det er jo ikke mange penge i forhold til hvor længe han benytter sig af dem...:)

Helt korrekt. Han har fået tilbud om et nyt site bygget med Wordpress, så han selv kan redigere tekst og indsætte billeder, sider mv. Derudover kommer der SEO oveni. Håber der kommer svar snart, for kunne godt bruge lidt flere projekter :D

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:49

Det er virkelig et standard design - men det er enkelt og lige-til, og hvis det har skabt værdi for kunden og vedkommende er tilfreds, er det jo det vigtigste! Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49

Åhh disse minder Music

Tog lige en tur ned ad Memory Lane vha. denne her: http://www.archive.org/web/web.php
Der kan I finde gamle sider i måtte have lavet for maaange år siden, men som nu er skiftet ud med et nyere (og pænere?) design.

Min egen lille private hjemmeside så sådan ud engang: http://web.archive.org/web/20020202224832/www.katzmann.dk/jokes.asp og den er også lavet i Frontpage (som jeg underviste i dengang).

For en god ordens skyld vil jeg så lige pointere, at jeg HAR udviklet mig siden. Min firmahjemmeside, som udbyder it support er da ok (synes jeg selv)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)