Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og url adresser med tegnet ~

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har på cykelpartner.dk ændret vores kategoriadresser fra:

http://www.cykelpartner.dk/index.php?cPath=8051

Til

http://www.cykelpartner.dk/cykeltoej_8051~c.html

For en uges tid siden.

Dog har vi haft problemer med at vi er forsvundet fra alle vores topplaceringer - Enkelte har vi fået igen med de nye adresse, men er der egentligt nogen der ved om ~ tegnet kan have noget at sige?

Er det et tegn vi bruge have holdt os fra i denne forbindelse?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:42

Hej Dennis,

I kommentarerne til dette blogindlæg skriver René Madsen, at han har testet ~ som separator uden problemer, så det bør heller ikke gøre noget i jeres tilfælde.

Men når jeg ser på URL'en, så bør du overveje at skifte jeres underscore til en bindestreg, hvis du alligevel har tænkt dig at justere på URL'erne. (læs evt. det her gamle indlæg, hvor jeg testede bindestreg vs. underscore)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32

Frank Hellerup Madsen:

Hej Dennis,

I kommentarerne til dette blogindlæg skriver René Madsen, at han har testet ~ som separator uden problemer, så det bør heller ikke gøre noget i jeres tilfælde.

Men når jeg ser på URL'en, så bør du overveje at skifte jeres underscore til en bindestreg, hvis du alligevel har tænkt dig at justere på URL'erne. (læs evt. det her gamle indlæg, hvor jeg testede bindestreg vs. underscore)

Tak for dit svar Frank! Og tak for den tidligere mail korrespondance.

Vi bruger også bindestreng på selve kategoriens navn og laver først underscore når vi når til kategoriens id:

www.cykelpartner.dk/cykeldaek-slanger-m-m_8153~c.html

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)