Jeg overvejer og købe et template til en oscommerce webshop på templatemonster.com, men hvad gør man så ved evt rettelser? Ville en der har lidt styr på det kunne rette i det?
Det jeg tænker mest på er når jeg skal have implementeret et betalingsmodul, sandsynligvis fra moneybookers, jeg regner selv med og kunne sætte shoppen op, men der vil jo nok være lidt design der skal rettes til så det står skarpt efterfølgende.
Formoder stadig det økonomisk bedre ville kunne betale sig og købe et templete og så få lavet lidt rettelser en og få en til og designe fra bunden?
Hej Kristian, det skal du ikke være sikker på. Der er sket mange opdateringer til osCommerce´s templatesystem i forhold til mange af de templates som bliver solgt.
Prismæssigt kan du få implementeret et 100% unikt design for 2000,- og blot dette er ikke meget mere end hvad du giver for selve templaten, så det kan ofte ikke betale sig.
Jeg har før købt oscommerce templates fra templatemonster.com og implementeret epays betalingsløsning i dem uden problemer.
Det virkede helt fint. Det "største" problem du nok støder på er sproget - hvis du vil have en dansk shop. De små "add to cart" buttons er billedfiler, så de skal rettes manuelt ALLE sammen... Det tager sin tid, men er forholdsvis nemt at gå til (du får jo en psd fil med dem).
Dimsebut>> Den jeg har kigget på koster 500kr så der er stadig plads til en del rettelser i forhold til de 2000kr og det er for et ret flot og lidt anderledes indhold.
Jens>> Det er selvfølgelig rigtigt, det skal jeg da lige have med i tankerne ihvertfald :-)
Tak for begge jeres svar, høre gerne om andre der har erfaring med Templatemonster, da jeg desværre også har læst et par skrækhistorier på nettet.