"Hvis jeg havde en lotto sedel med gevinst på 39 mio. Skrev jeg nok ikke her om vi skulle dele!!"Selvfølgelig er der ikke telefon nummer med. Det skal hvert enkelt pizzaria betale for!!Derfor står der enkelte steder SALG / SÆLGERE + evt Outsourcing af SALGET!!!Man skal læse det hele før man svarer på det!" Rolig nu, Jens. Det eneste jeg pointerede, var din indledende sætning: "www.just-pizza.dk er på rekort tid blevet danmarks største pizzaguide, med flere og flere besøg og samarbejsaftaler til de største online FOOD bestillings sider.
Du er jo tilsyneladende helt enig med mig i, at dit projekt er under udvikling / dine lottotal er under udtrækning - og derfor mangler jeg belæg for, at dit site "er blevet Danmarks største pizzaguide"... for det er det jo ikke endnu, vel?
Til din information kan jeg oplyse, at jeg har læst det hele og forstået dit koncept. Det er derfor jeg forsøger at hjælpe dig - det er derfor jeg svarer.
Så mon ikke du skulle holde op med at forsvare det uforsvarlige med pizzadej for øjne og ører!