Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer / samarbejdspartnere / sælgere

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
"Hvis jeg havde en lotto sedel med gevinst på 39 mio. Skrev jeg nok ikke her om vi skulle dele!!"Selvfølgelig er der ikke telefon nummer med. Det skal hvert enkelt pizzaria betale for!!Derfor står der enkelte steder SALG / SÆLGERE + evt Outsourcing af SALGET!!!Man skal læse det hele før man svarer på det!"   

Rolig nu, Jens.  Det eneste jeg pointerede, var din indledende sætning:
"www.just-pizza.dk er på rekort tid blevet danmarks største pizzaguide, med flere og flere
besøg og samarbejsaftaler til de største online FOOD bestillings sider.

Du er jo tilsyneladende helt enig med mig i, at dit projekt er under udvikling / dine lottotal er under udtrækning - og derfor mangler jeg belæg for,  at  dit site "er blevet Danmarks største pizzaguide"... for det er det jo ikke endnu, vel?

Til din information kan jeg oplyse, at jeg har læst det hele og forstået dit koncept. Det er derfor jeg forsøger at hjælpe dig - det er derfor jeg svarer.

Så mon ikke du skulle holde op med at forsvare det uforsvarlige med pizzadej for øjne og ører!

Med venlig hilsen (og de bedste intentioner)

René
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:30
Ikke sure miner her!!

Men tark!

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 20:37
hej mit navn er Mustafa og vil godt høre nærmer om projektet og har stor kendskab til branchen..

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 21:03
Hej Mustafa

Der er sket det at Just-kiosk.dk og Just-pizza.dk slår sig sammen

Så når vi åbner siderne med mere end demoshops, bliver det at brugeren både kan bestille fra landets kiosker og pizzariaer med samme brugernavn.

Og jo jeg mangler en sælger på sjælland.

jeg har noteret din mail. du kan altid skrive til mig info@just-kiosk.dk

GEL GEL BORUmMIE <--- mit tyrkisk kundskab hehe, typisk man lær kun de grimme ord.

Jens Lykke Nielsen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)