GUIDEN DER ER UNDER STABIL UDVIKLING www.just-pizza.dk er på rekort tid blevet danmarks største pizzaguide, med flere og flere besøg og samarbejsaftaler til de største online FOOD bestillings sider. Guiden er udvilket så den kan langeres i næsten alle erhvervs kategorier: eks, biler, banker, advokater,´caféer osv. Du skal tro på konceptet! ELLER BARE MANGE PENGE! |
Investorer / samarbejdspartnere / sælgere
Hvad er det du skal brug de forskellige samarbejdspartnere til? Sådan lige hvad jeg kan se på siden så er det "bare" en list over alle landets pizzariaer. Hvis der er mere i det end det, kan du så ikke skrive lidt om konceptet? Peder |
Peder |
Peder TakeTwo Konceptet er, at sælge annoncer. til firmaer og virsomheder i forskellige kategorier som årligt betaler et kontinuerligt medlems kontigent for annoncen. Det du kunne hjælpe med var give guiden(erne) deres fortjente Unikke FRESH DESIGN ?? |
Er det ikke lidt misvisende udsigter at sætte en fremtidig partner i vente, når du skriver, at "Just-pizza.dk på rekordtid er blevet Danmarks største pizzaguide"? Jeg håber inderligt at dit koncept bliver en succes, men på nuværende tidspunkt er det end ikke muligt at finde blot et telefonnummer til de listede pizzariaer på sitet. Måske er det bare mig, der simpelthen kke har forstået, hvad du mener med ovenstående sætning - men det virker ikke helt troværdigt, og derfor skræmmer du nok mange kompetente samarbejdspartnere væk. God vind med konceptet Mvh. René |
Hvis jeg havde en lotto sedel med gevinst på 39 mio. Skrev jeg nok ikke her om vi skulle dele!! Selvfølgelig er der ikke telefon nummer med. Det skal hvert enkelt pizzaria betale for!! Derfor står der enkelte steder SALG / SÆLGERE + evt Outsourcing af SALGET!!! Man skal læse det hele før man svarer på det! |
Efter min mening virker siden lidt tynd, jeg kan ikke se hvad man skal bruge den til. Siden linker til Just Eat som jeg selv er littig bruger af, og JustEat har et fedt koncept fordi du kan bestille pizza der...men en pizza telefonbog virker for mig lidt overflødig... Men held og lykke med det. |
Jeg tror også konceptet skal overvejes hvis jeg må give et råd med. pga. 2 ting: 1) hvis jeg var pizzaria-ejer, ville jeg udelukkende kigge på most value for money. Som det er nævnt er alternativet Just-eat.dk hvor man både kan finde restaurant, bestille og betale. Så det koncept ville da klart være at foretrække. Man kan jo trods alt finde nummeret på pizzariaet på de gule sider eller krak -Gratis vel at mærke. 2) Jeg ville som forbruger kigge efter lidt det samme som ovenstående. Hvor kan jeg bestille hurtigt, smertefrit og uden sproglige barrierer :). Altså kort sagt flest mulige funktioner. Dog vil jeg sige at just-eat.dk desværre ikke repræsenterer alle restauranter eller pizzarier, så jeg tror det er her din side ville kunne overtrumfe. f.eks. findes der ikke en restaurant i mit område under en ½ times kørsel.. Som erfaren sælger, kigger jeg på hvilke pointers du skal sælge dit koncept på og der tror jeg som tidligere nævnt det er svært at overbevise folk om at de skal betale for at komme med på en tlf. liste. Så enten skal der tilføjes noget mere værdi for kunden eller også... Tja, bare lige et par pointers og overvejelser fra en sælger. Håber du kan/vil bruge det til noget :) |
Chicco! Just-eat.dk Er bare ikke helt optmal at søge i!! Jeg har jo selv søgt alle restauranterne der (næsten) Det er også derfor jeg ikke har udviklet det sådan som just-eat.dk Så blev jeg jo nødt til at tage deres SKYhøje prider og honorarer pr. ordre!! du kan jo bare kigge på just-kiosk.dk DET ER OGSÅ MIN (UNDER UDVIKLING) Her skal annoncerne sælges til "SPOT" priser så alle pizzariaerne er med online!! JENS |
siden er tynd!!! ellers var jeg ikke her! |