Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en hjælpende hånd?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. Da jeg mangler noget nyt at beskæftige mig med, og i stedet for at sidde hjemme og trille tommelfingre, tænkte jeg at jeg kunne blive freelance og bruge min viden til at hjælpe folk.

Jeg er på 6. semester i min bachelor i Marketing and Management Communication. På studiet er der fokus på kommunikation specielt i forhold til marketing, PR og ledelse. Til sommer begynder jeg at studere en kandidat i virksomhedskommunikation. Dette studie skulle gerne lede til at jeg kan komme i arbejde som konsulent, da det er min store interesse.

Det jeg kan hjælpe jer med er vejledning/virksomhedsoptimering inden for:

• Kommunikation – internt og eksternt
  • Ledelse
    • Change management
    • Motivation
    • Ledelses stil/situations bestemt ledelse
  • Team work

Kort sagt vil det være med hjælp på det strategiske plan. Men jeg kan selvfølgelig også være behjælpelig på det praktiske plan med f.eks. udarbejdelse af artikler (pressemeddelelser, fag-artikler osv.), research af målgruppe, analyse af kampagner med mere.

Også til noget de fleste iværksættere gerne tænker på, nemlig prisen: Jeg gør egentlig det her mere af interesse og derfor ikke for at tjene de store beløb. Så det jeg tager for at hjælpe er yderst beskedent - vi kan også kalde det konsulent-hjælp, dog uden de store honorarer ;-)

I forbindelse med studiet har der været et hav af cases og praktisk arbejde f.eks. med at udarbejde kommunikationsstrategier, artikelskrivning, planlægning af kampagner osv. Så det hele har ikke kun været ren teori, det er også derfor jeg mener, at jeg kan hjælpe nogle af jer. I øvrigt, har jeg også arbejdet som supervisor/salgstræner, hvor hovedopgaverne var at motivere og forbedre sælgere via personlig coaching.

Hvis det lyder interessant, eller du gerne vil have mere information, så smid gerne en PM også kan vi tage os en snak om netop din situation og dine forventninger.

Med venlig hilsen

Keld A.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

.. og den får lige et bump med på vejen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)