Designet falder desværre ikke i min smag, synes dine farver er lidt for triste og se på. For selvom man er er plus størrelse kan man kan have fest og farver...
Jeres logo er ikke særlig flot at se på og er meget grynet.
Jeres produkt billeder er, desværre hellere ikke flot skåret ud når man ser dem i fulde versioner, hvilket giver et forkert billed af jeres produkt.
SIdste ting, hvorfor ikke købt +stil.dk eller noget ala det så er i det mere anderledes :)
Men ellers er jeres ide og grund rigtig godt da alle piger i dk heldigvis ikke er små og tynde :)
Nu har jeg set flere af dine svar her på Amino, og du skriver altid noget er grimt eller flot men aldrig kommer med et indlæg der rigtig kan bruges til noget!
Nu er jeg ikke så sart mht. kritik da jeg er ret åben for at prøve forskelligt af, men jeg vil da give Webartisten ret i at det er rigtig fint med konstruktiv kritik Men man kan jo selvfølgelig ikke forlange noget når man sådan udnytter andres tid og råd gratis.
Mange hilsener Tine.
Dametøj i store størrelser | Plus-Stil.dk Gratis levering på alle ordrer over 600 kr.!