Nej ikke danmarks billigeste. Kan ikke huske hvor, men har set selve opladerne til hhv 36kr og 44kr :-) |
Ville skrive "smid et link", men så læste jeg at du ikke kan huske hvor :)
Nej ikke danmarks billigeste. Kan ikke huske hvor, men har set selve opladerne til hhv 36kr og 44kr :-) |
Så gælder det da ikke...og dit indlæg er jo ganske ubrugeligt uden link, med mindre du synes trådstarter bare skulle drilles...?! |
Kopivarer? |
Er absolut ikke ubrugeligt! I trådstarterens indlæg stilles spørgsmålet "Danmarks billigeste?", og kan med mit indlæg fortælle at det er de ikke, ved at komme med nogle konkrete priser som jeg har set, af samme varer, solgt i danmark. Der ville klart være bedre hvis jeg kunne finde et link ingen tvivl om det, men da det blot var et så simpelt spørgsmål, gad jeg ikke bruge min egen tid til dette. Havde det været et hvilket som helst andet spørgsmål der ikke blot kan besvares med et ja eller nej, ville jeg meget gerne have fundet siden. Det er da for sindssygt at nogle folk skal have tingene så firkantet! Hvis du skal referere mit indlæg videre så må du bruge mit indlæg som link, og så må personen(erne) kontakte mig, sværre er det sku' ikke. Og nej, det var absolut ikke for at drille nogen at jeg skrev foregående indlæg. Såfremt du eller andre, gerne vil have et link på den side jeg har set de priser i mit overstående indlæg, finder jeg der gerne. Til denne opgave koster min tid koster 99 DKK +moms pr. time der er startet. (Normalt hjælper jeg gerne gratis, men når det er sådan noget ligegyldigt, kan jeg ligeså tage en pris for den tid jeg bruges!)
Med venlig hilsen Casper M. Poulsen |
Kan jo så kun undre at du så i 1. omgang har følt trangt til at pose et fuldstændigt ligegyldigt indlæg, når du oven i købet mener det er "sådan noget ligegyldigt"... |
Du har misforstået mit indlæg. Det jeg mener i mit indlæg nr. 2 er, at det er sådan set ligegyldigt om der er et link eller ej, i mit første indlæg. Trådstarteren spurgte om det var danmarks billigeste, ikke Hvem er danmarks billigeste..... |
Du har misforstået mit indlæg. Det jeg mener i mit indlæg nr. 2 er, at det er sådan set ligegyldigt om der er et link eller ej, i mit første indlæg. Trådstarteren spurgte om det var danmarks billigeste, ikke Hvem er danmarks billigeste..... |
Ja, jeg går stærkt ud fra at det vel er uorginale Apple produkter? |