Efter en længere forhandling med en producent har jeg fået ene distribution på en række computerrelaterede produkter samt en masse forskellige batterier, alle til virkelig gode priser! i kan læse om alle 3 her: http://www.pentagram.com.tw/main/index.php?menu_ids=0,1,9,10§ion=products&inner_section=graphics_tablet i kan også "bladre" igennem resten af produkterne, desværre er deres side ikke opdateret, da nogle produkter er røget ud af sortimentet (fx alle kameraerne), mens der er kommet lidt nyt! men de 3 digitizere koster: Quadpen (a6): 315 kr ex moms O''pen XL (a5): 415 kr ex moms O''pen XXL (a4): 515 kr ex moms Bare skriv en besked hver hvis i vil have priser på andet i sortimentet! Hvis der er nogle hardware shops som skulle være interesseret i at forhandle pentagrams produkter i deres shops skal de være velkomne til at kontakte mig, så fremsender jeg en prisliste. Kvaliteten på alle produkterne er i toppen og priserne er gode. Derudover er der gjort meget ud af indpakning hvis det er til fysiske butikker. |
digitizere fra 315 kr - A6, A5 og A4 og meget mere
Det kommer an på om du bare mener 1 stk eller om det er til videresalg? De priser jeg har skrevet på digitisere er ved 1 stk, hvis man handler med hardware er priserne noget anderledes. |
Så forskellen hos os ligger mere om det er til eget brug eller til videresalg om det så er 2-3 eller 100 det gør os ik det store |
Jeg har lige opdaget at de har udsolgt af SD kort og næste produktion er først færdig i marts som det ser ud lige nu, så dem har jeg ikke pris på. usb memory er der 2 slags af en der kan holde til vand som koster en del mere der koster 512 mb ca 120 kr ex moms også er der de mere almindelige: der koster 512 mb ca 73 kr ex moms også er der den der hedder pincode+, hvor der er pinkode på som ikke kan crackes via software der koster 512 mb ca 239 ex moms. Priserne ligger ikke helt i bunden, men i forhold til at de ikke er noname og har 2 års garanti er dette et godt produkt og igen må jeg sige at der er noget bedre priser at hente hvis man handler med hardware. |
Hvilke slags hukommelse kort forhandler i, sd, minisd, microsd, mmc. osv., og kan jeg evt få til sendt en pris liste på min email: sebastianclementsen@hotmail.com |
Mange hilsner:/Thomas |
det er kun SD-kort, der er så stor konkurrence på memorykort at det ikke er en produktgruppe der bliver brugt meget tid på hos os. angående O''pen XXL, så har jeg følgende oplysninger: 16MB RAM USB port |
|