Hej amino'er. Jeg syntes jeg har set et par gange at der er folk der f.eks. køber alle slags iphone's, så der må være nogen af jer der har styr på sagerne. :) Jeg er nemlig kommet i den meget uheldige situation at min mobil løb tør for strøm forleden, og derefter har jeg ikke rigtigt kunne få liv i den. Den er jailbreaket, hvilket gør jeg skal 'boot' den fra det program jeg gjorder det med, dette er sket før 1 gang men der gjorder jeg bare det i det program, og så virkede det fint. Men nu hjælper det simpelthen ikke. Jeg har prøvet alt: geninstallere via itunes = fejl 1015 tethering = programmet siger den er færdig, men vender bare tilbage til det billede at den vil tilkobles itunes. Geninstallere cydia = her der kommer den bare til noget activation budles og så fryser den.
Jeg har mere eller mindre prøvet alt føler jeg, og jeg vil egentlig gerne bare have min iphone til at virke igen :( Så der for håber jeg virkelig at der er nogen af jer gutter herinde der kan hjælpe mig på den ene eller anden måde. Syntes jeg har søgt google tyndt, men uden held. Min venstre lomme føles alt for tom uden den!
- Niclas Schumacher
|
virkelig ?.. ingen der kender det mindste til det her :)?