Jeg vil sælge et produkt med en service aftale tilknyttet. Man betaler et engangsbeløb for produktet og servicen er en form for forsikring, dvs. servicen benyttes kun hvis noget går galt. Jeg kan komme ud for at en underleverandør eller jeg selv vil stoppe med at drive denne forretning. Problemet er at jeg så har en masse produkter hvor denne service der er essentiel i omløb. Jeg har brug for en der kan skrive nogle betingelser køberen godkender ved registrering der gør at jeg ikke havner i en dårlig situation hvor jeg pludselig havner med store udgifter. Har fået af vide af en jeg skal lede på advokatnoeglen.dk med arbejdsområde 'Kontrakter'. Men jeg synes stadig at det er uoverskueligt. Er der nogle herinde der kan anbefale en god og gerne billig advokat der kan hjælpe mig med ovenstående? Mvh Ivan |
Hos Ageras kan du helt gratis og uforpligtende få 3 tilbud fra revisorer, der kan hjælpe dig med registrering af CVR-nummer, momsregistrering og diverse spørgsmål du ligger inde med, så klik da lige her!