"Når det derimod handler om forudsætningerne for øget bevidsthed og selverkendelse, så er vi alle fuldstændig lige,"
Jo jo, en ting er at være bevidst, en anden ting er at handle på sin nye bevidsthed. Hvis alle gjorde det, havde samtlige kvindelige ugeblads- læsere været ekstremt succesfulde på alle områder i livet, med alle de coaching tips de får derigennem hver uge. Sandheden er vel at der ikke sker noget. Det er blot hyggeligt at læse om. På samme måde som folk gerne tillægger sig en religiøsitet, men mest for hyggen og samværets skyld, man er sammen om noget, har noget at snakke om. Det er absolut ikke for at pisse på nogen som helst. Men jeg ville hverken være coach, præst eller psykolog hvis jeg var bevidst om , at jeg blot slog plat på andres menneskers elendighed. Hvilket abnormt mange i de brancher gør. Primært fordi det kræver et utroligt nærvær at hjælpe på den måde. Et nærvær man skal kunne slå til og fra som et vækkeur. Men der findes naturligvis også helt utrolige gode coaches, psykologer og præster. Kender selv flere af dem. Folk der beviseligt har rykket i andres liv på de gængse empiriske parametre, som man bliver målt efter. Selv den altid rummelige , varme og menneskelige coach godfather Tony Robbins udtalte for ca 1 måned siden (ordret citat ) : "Jeg brækker mig snart over alle dem , der slår plat på coaching " Et andet citat fra Personal Power II : " 95 % af alle dem der lytter til det her, fatter ikke hvad jeg snakker om, og har ikke tænkt sig at handle på det. Er du en af de sidste 5 % , så tilykke "
Mit formål med det her , er blot at bringe en anden vinkel på branchen. Den nye tids kvaksalvere, som ikke opnår andet end placebo effekt. Men selvfølgelig kan du empirisk bevise dine langtidsvirkende resultater, kan du dit kram. Og alle i branchen ved hvor mange blåøjede entusiaster der findes, folk gider bare ikke munden, da de er bange for at det vil skade deres egen virksomhed, hvis hele branchen får et dårligt ry. Igen, er du en god coach tager du ikke det her personligt, så er du igen med at tælle penge og føler en fryd i hjertet, fordi du ved du ændrer folks liv.
God fornøjelse til alle.. og lev med passion ;) |
Coaching !
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.