Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren ung skribent tilbyder søgemaskinevenlige artikler - fra kr. 100 kr stk.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tillader mig at 'bumpe' dette indlæg til tops :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 23:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har med interesse læst de mange tråde, der omhandler SEO artikler vs. indhold og føler, at jeg må kommentere lidt på emnet. 

Egentlig følte jeg mig på ingen måde ramt, da jeg læste, at en række prominente herrer her på siden tjattede lidt til skribenter af billige tekster. Jeg var faktisk enig med dem, der 'angreb' de billige artikler, der er proppet med søgesætninger og er uden indhold. 

Senere kom jeg til at tænke på, at jeg jo faktisk selv tilbyder billige artikler, der er skrevet med SEO for øje. Jeg falder altså ret godt ind i kategorien 'billigt lort' - i hvert fald, hvis man ikke kender mig og mit arbejde. 

Jeg skriver ikke til Google, men jeg tænker på Google, når jeg skriver en artikel. Ellers ville jeg naturligvis ikke kalde mit arbejde for en 'SEO artikel'.

Jeg leverer godt indhold, der både er guf for dine besøgende og Google, hvilket må siges at være henrivende for alle parter. 

Eksempelvis har jeg skrevet artikler både til en lang række webshops, der ønsker produktomtale på en blog, jeg skriver små nyheder til et større dansk drengerøvs site (har faktisk intet med SEO at gøre, men det viser vel også bare, at jeg er en god skribent - også når jeg ikke tænker på Google) og jeg har også skrevet artikler til sider, der gør sig indenfor affiliate marketing og AdSense.

Læs f.eks. om hvordan man finder billige flybilletter til London eller om en robotplæneklipper

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Føns:

Jeg har med interesse læst de mange tråde, der omhandler SEO artikler vs. indhold og føler, at jeg må kommentere lidt på emnet. 

Egentlig følte jeg mig på ingen måde ramt, da jeg læste, at en række prominente herrer her på siden tjattede lidt til skribenter af billige tekster. Jeg var faktisk enig med dem, der 'angreb' de billige artikler, der er proppet med søgesætninger og er uden indhold. 

Senere kom jeg til at tænke på, at jeg jo faktisk selv tilbyder billige artikler, der er skrevet med SEO for øje. Jeg falder altså ret godt ind i kategorien 'billigt lort' - i hvert fald, hvis man ikke kender mig og mit arbejde. 

Jeg skriver ikke til Google, men jeg tænker på Google, når jeg skriver en artikel. Ellers ville jeg naturligvis ikke kalde mit arbejde for en 'SEO artikel'.

 

Jeg vil også lige knytte en kommentar til dette, fordi jeg også er en af dem der har undret sig lidt over de lave priser på SEO-artikler. Men der kan jo selvfølgelig være mange forskellige motiver til at tilbyde billige SEO-artikler, en kunne f.eks. være at komme ind på markedet ved at gøre det billigere end de etablerede skribenter. En anden kunne være for at nedsætte kundens forventninger til udkommet af arbejdet, f.eks. hvis man tager 200 kr. for en artikel, så har kunden større forventninger til kvaliteten end hvis man tager 30 kr. - det er i og for sig logisk nok, og derfor kan man lidt bruge "learning by doing" princippet. Et helt tredje motiv kunne være en afspejling af kvaliteten.

Der er helt sikkert også andre motiver. Min pointe er bare at der er forskellige motiver til alting, og derfor er der også forskellige motiver for at tilbyde billige artikler, og så længe man gør kunden opmærksom på netop sit motiv så ved kunden også hvad han får og kan forvente af arbejdet.  Samtidig kan man jo ikke rigtig tillade sig at kritisere nogen der prøver at komme ind på markedet, eller bruger princippet "learning by doing" så længe vedkommende har gjort opmærksom på sit motiv.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 12:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt på linje med dig, Keld.

I virkeligheden kunne jeg jo også sagtens tage mere for mine tekster, men da jeg netop er ung og nystartet, vælger jeg at være 'endnu en billig skribent'. 

I øvrigt har jeg næsten udelukkende fået positiv feedback :)

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kalder London-artiklen en SEO-artikel. Alligevel ser det ud som om du hverken gør brug af overskrifter eller links til at fremhæve nøgleord?

Eller er det mig, der har sovet i timen?

KH. Astrid M

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 14:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Astrid Madsen:

Hej,

Du kalder London-artiklen en SEO-artikel. Alligevel ser det ud som om du hverken gør brug af overskrifter eller links til at fremhæve nøgleord?

Eller er det mig, der har sovet i timen?

KH. Astrid M

 

Hej Astrid

 

Det er ikke hans job og lave links mm. det må man selv sørge for.

Og det er jo ikke altid man er hurtig til det :-)

 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 10:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Hr. Nielsen skriver, laver jeg ikke links og skriver tags etc. Det er op til webmasteren :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Føns:

Ikke desto mindre har jeg nu god tid og lyst til at skrive tekster igen. Smid mig en mail, så ser jeg på sagerne - kristofferfoens@gmail.com

Måske et rigtig godt tilbud på at skrive teksterne til en forholdvis overskuelig hjemmeside, der ikke kræver de lange tekster, men til gengæld kort og præcist kan beskrive produktet? Som du jo måske også kan bruge som preference fremover?

Da det ikke er en "must-have" er prisen væsentlig. Det er heller ikke en hasteopgave, så du kan evt. rode med det når du har tiden og motivationen...Og droppe det igen, hvis du alligevel ikke gider

Skriv en PM, hvis du ønsker mere info.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Du har PM.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)