Hejsa Alle Så er der ikke længe til, at jeg skal åbne min nye tøj butik, og afholde en reception. Sagen er at jeg ikke aner hvordan man afholder sådan noget. Jo man holder åbne dører i nogle timer (har tænkt fra 16-19), og servere noget let og man kan spise stående. Jeg ville så gerne servere noget som IKKE er sandwich, men noget lækkert, og på en måde viser hvad min butik står for. Er der nogle som har afholdt sådan en reception og har erfaringer? Og andre som bare har gode idéer? Jeg skal også gerne få nogle andre mennesker ind, end venner og familie, og ville gerne gøre lidt reklame, som kan tiltrække folk ned i butikken den dag. Hvordan kan man gøre det? Skal man annoncere med gode rabatter, eller skal jeg ud og finde sponsorer, som ville give gratis ting?(det gør de hvis meget i udlandet). Har også tænkt på at købe t-shirt med butikkens print....eller sådan noget. Nogle med idéer???? Kunne ellers godt bruge nogle af de der krus, som Martin engang fik lavet. Håber der er nogle, da kan give mig nogle dejlige idéer, som også kan øge mit salg. Vh. Leeng |
Dato: 07-02-2007 22:13:34 Forfatter:LeengHejsa AlleSå er der ikke længe til, at jeg skal åbne min nye tøj butik, og afholde en reception.Sagen er at jeg ikke aner hvordan man afholder sådan noget. Jo man holder åbne dører i nogle timer (har tænkt fra 16-19), og servere noget let og man kan spise stående.Jeg ville så gerne servere noget som IKKE er sandwich, men noget lækkert, og på en måde viser hvad min butik står for. Er der nogle som har afholdt sådan en reception og har erfaringer? Og andre som bare har gode idéer?Jeg skal også gerne få nogle andre mennesker ind, end venner og familie, og ville gerne gøre lidt reklame, som kan tiltrække folk ned i butikken den dag. Hvordan kan man gøre det? Skal man annoncere med gode rabatter, eller skal jeg ud og finde sponsorer, som ville give gratis ting?(det gør de hvis meget i udlandet). Har også tænkt på at købe t-shirt med butikkens print....eller sådan noget. Nogle med idéer????Kunne ellers godt bruge nogle af de der krus, som Martin engang fik lavet.Håber der er nogle, da kan give mig nogle dejlige idéer, som også kan øge mit salg.Vh. LeengJeg vil kun give en lille kommentar. du skal ikke finde sponsorer, som giver gratis ting, den dag handler jo om dig og dine produkter, ikke en fremmeds.Så jeg ville nok lægge ud med en lille åbnings rabat. bare for at få folk ind i butikken så de kan se alle de gode vare som du har.Så er der nok nogle andre amino''er der kan fortælle dig en smart måde at afholde sådan en reception på. Det er ikke lige mit felt, sådan noget med mad osv.