|
Hej alle. Jeg har en Acer bærbar. Vil gætte på den er en 3 år, sådan ca. Den er utrolig sløv og opfører sig gammelt:-). Kan man defragmentere den, eller andet, og starte forfra? Jeg er ikke så hardware-klog:-) |
Hvad gør man ved en sløv bærbar?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Husk også at rydde op på harddisken, smid det ud du ikke har brug for, luk alle unødvendige programmer ved opstart (så der er færrest mulige programmer der åbner ved opstart). Når dét er gjort, vender du tilbage. |
|
Nu ved jeg ikke, hvad du bruger din bærbare til, men du kan jo smide mere RAM i den eller installere Ubuntu i stedet for Windows (som du sikkert kører). Det er MEGET nemmere, end det ser ud/lyder. Faktisk nemmere end at installere Windows - og der er meget hjælp at hente i diverse Ubuntu fora. Held og lykke med det |
|
|
|
Når du er startet på en frisk, så husk at installere nogle gode og små programmer til antivirus, antispy- og adware, firewall og evt backup, så den kan holde sig pæn og ren i et stykke tid. Det er et spørgsmål om overbevisning, om man foretrækker at starte forfra eller at reparere på sådan en maskine. Jeg går ind for det første, men det andet kan også sagtens virke. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Mange tak for jeres svar. Der er lidt at gå videre med. Burde egentlig investere i en ny:-) Men tak:-) |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem