Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se Thorborgs hus der er til salg i Holte lige nu

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Dem af jer der er på Twitter ved det, men alle andre skal jo også være med :-)
Vi har besluttet at sætte vores dejlige hus i Holte til salg, fordi vi ikke ved hvornår vi kommer hjem til Danmark og i fald vi gør, så vil vi prøve noget helt nyt.

Du kan se huset her

Og mine private billeder af hus, hustru, hund og datter her

Første fremvisning var i går og mægleren siger de vil give et bud, så det er dejligt, men det er også prissat godt.
Men man ved aldrig, så eg vil blive endog rigtig glad for al hjælp jeg kan få med at sprede budskabet.

Dbh Martin

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:12

super stort hus ! Skype-Surprised

.

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:19

Super fint hus,

Ville ønske jeg havde sådan en dejlig skråning - den ville være oplagt til en lille vinmark hvis ellers den var sydvendt Smile

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 15:23

Søen ville passe perfekt til undertegnede :-)  Men vi har lige købt hus, og jeg får nok ikke fruen med på at flytte igen....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 15:24

Kæft et lækkert hus! Yes

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:28

Martin Thorborg:

Kære venner

Vi har besluttet at sætte vores dejlige hus i Holte til salg, fordi vi ikke ved hvornår vi kommer hjem til Danmark og i fald vi gør, så vil vi prøve noget helt nyt.

Du kan se huset her

Første fremvisning var i går og mægleren siger de vil give et bud, så det er dejligt, men det er også prissat godt.
Men man ved aldrig, så eg vil blive endog rigtig glad for al hjælp jeg kan få med at sprede budskabet.

Dbh Martin

Huset er rigtig flot, og der er rigtig gode udsigt... men så er det lige den pris på 7.500.000 kr tror jeg for et problem med og snak med bank om det, nu hvor jeg kun tjener 160.000-180.000 om året :D (for kun pansion!!)

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:35

Johnnysks.Dk:

Martin Thorborg:

Kære venner

Du kan se huset her

Dbh Martin

Huset er rigtig flot, og der er rigtig gode udsigt... men så er det lige den pris på 7.500.000 kr tror jeg for et problem med og snak med bank om det, nu hvor jeg kun tjener 160.000-180.000 om året :D (for kun pansion!!)

Hvordan klare du så indtjeningen fra nettet?

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 15:43

Er af den overbevisning om, at en ydermur af træ ikke passer det danske klima - men hver sin smag ;)

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin.

Kunne du tænke dig at mageskifte med en projektejendom på Bornholm + penge.

Der er to interesseret fra Jylland på noget af projektet, de arbejder på at finde finansiering, måske du kan hjælpe dem.

Der er 11 ejerlejlligheder med ret til at udvide med op til 1560m2, med en perfekt beliggendhed med udsigt til Chr. Ø

Mvh Henrik

Mobil 61206402

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 17:03

Wi:

Johnnysks.Dk:

Martin Thorborg:

Kære venner

Du kan se huset her

Dbh Martin

Hvordan klare du så indtjeningen fra nettet?

Nu ved jeg ikke hvad du tænker på med nette ?

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)