Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PDF programmer??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg skal have lavet en tekst i pdf og har downloadet to gratis programmer til at lave pdf. Men jeg kan ikke rigtig åbne en fil.

Programmerne jeg har downloadet hedder:

- ActivePDF

- PDF995

Nogle der kender de programmer og kan hjælpe mig??

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Ahh du vil rediger en PDF der eksister? Man kan låse PDF''er så den fil du vil rediger er nok låst... Hvor har du den mon fra?
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:23
Hey Lojmann :)

Nej jeg vil lave min egen PDF fil... Nu har jeg fundet ud af at "konvertere" en wordfil over i pdf.. men ville gerne kunne sidde og lave den i pdf selv.. hvis man kan? :s

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:25
Adobe Acrobat er svaret på dine bønner - men det er ikke gratis...

Kender ingen gratis programmer der kan gøre det...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:06
Prøv med cutepdf
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:13
hej igen,

Nu har jeg prøvet med forskellige programmer, og fandt en god metode at konvertere word fil til pdf. Det fungerede fint, indtil jeg fandt ud af, at det program jeg brugte kun giver 10 gratis konverteringer og derefter kommer der vandmærke... UFEDT... Kender I så et godt og simpelt konverteringsprogram??

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:16
Jeg bruger dagligt cutepdf til at konvertere word dokumenter til PDF filer. Har du afprøvet det.

Den installere sig selv som en printer, så du går bare op i word og vælger print - cutePDF og vælg en placering hvor pdfen skal gemmes.
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:19
Nåh for h***** heheh... Jeg fattede simpelthen ikke det med printer i alle de andre 5 forskellige programmer jeg havde downloadet... :))) MANGE TAK Martin... det skulle lige skæres ud i pap.. Og det fungerer nu... cooool :)

Fra Arup
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:40
Hej William,

for what it's worth:
Hvis du bruger OpenOfficeWriter eller en af de andre programmer i suiten så har du direkte mulighed at eksportere det fil du arbejder på som PDF- det er indbygget. Og det kan også læse MS Word filer.
BigTime!

hth,
/T.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)