hejsa på amino jeg vil lige høre om der er nogen herinde der kender nogle gode side til at impotere fiskegrej igennem altså china whole sale store
jeg kender dh gate og har handlet der en del , men syntes bare at det efterhånden er blevet meget dyrt derinde
så kender jeg alibaba.com/aliexpres , men er den ligeså sikker at handle på som dh gate ?? (jeg tænker på det med at pengene først bliver frigivet til sælger når kunden har modtaget og godkendt varen )
nogen der har erfarringer med at handle på alibaba.com????
eller nogen der kender andre ligende china whole sale stores til import af grej ??????????
det med dansk grosist har jeg ikke prøvet , . men jeg er næsten sikker på at det ikke kan betale sig. da det ikke er spicelt store beløb jeg køber ind for af gangen ,
Nogle grossister er ikke så store, men kan sagtens sælge dig noget til rigtig gode priser. Prøv ham her www.fdoutdoor.dk - ham har jeg handlet en del med. Så behøver du heller ikke at rode med fragt fra Kina og told :-)
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Da jeg havde denne webshop med salg af fiskegrej (har solgt den nu) prøvede jeg et par gange at købe fiskegrej over alibaba og uden de store problemer. Det du skal være opmærksom på er selve told delen, der hurtigt kan komme til at æde hele den besparelse der er ved at handle med lande i Asien.
Mit råd ville være at finde et restlager eller en grossist i Danmark der i forvejen har gode erfaringer med handle af fiskegrej fra Asien og så forhører dig her om du ikke kan få nogle fordelagtige priser.
alt fra 500-4000 det lyder ikke af så mange penge og er det heller ik ..
men jeg har ikke haft mulighed for at få et banklån til en evt opstart af webside / import så jeg har valgt at startet med at bestille mindre partier , og så sælge dem , og så på den måde få skrabt stille og roligt sammen . en langsomlig proces , men det går da stille og roligt frem af ,