Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til et forbrugerkøb

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Vi har for tre år siden købt et vaskemaskine. Som er gået i stykker. Den korte version er at jeg vi købt ekstra forsikring hos dem som gøre sig gældende i fem år. Vi havde en tekniker ude til at se på den, og han kunne ikke finde fejlen, og mener der ikke er noget galt med den, men han vil skifte en del ud for en sikkerhedsskyld. Par dage efter kommer han med den dele som han skulle skifte og skifter den ud, men den er stadig i stykker og arbejder ikke som den skal. Vi ringer til dem igen, og beder om at få en ny mand ud og se på den. Men de oplyser at de kun har den ene, men at de godt kan ringe til en udefra, og siger at hvis han ikke finder fejlen, så får vi regningen på hans besøg.

Hvordan ser vores rettigheder ud her? det kan da ikke passe at vi med en udvidet forsikring skal kostes rundt sådan her?

Dbh

Kenan :)

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er bestemt ikke ok. Jeg vil klage til forbrugerklagenævnet under henvisning til tidsfristen for forsikring og tidspunktet for købet.

Mvh
PLI | Affugter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)