Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook lukker for altid den 15. marts!

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Carsten Hoier :

Nååå Jeg havde da hørt at Amino overtog

Fortvivl ikke - Charlotte og jeg har netop afsluttet et møde med Mark, som vi holdt på vores båd. Han blev lidt søsyg og vi kunne lave en god handel, så fra 1. februar ejer jeg Facebook.

Det betyder blandt andet, at der vil komme en del Facebooksider, der har dofollow. Jeg pusler også med en regel om, at ingen hunkønsvæsner mellem 18 og 30 kan have en profil på Facebook uden at have et bikinibillede på også.

Til gengæld vil alle Aminoer få del i overskuddet fra Facebook, og jeg har fået Helle Thorning-Schmidt og Villy Søvndal til at lave en formel, der beregner, hvordan hvert eneste Aminomedlem bliver afregnet. De har lavet formlen ud fra samme princip som de vil køre statskassen efter i deres regeringsprogram. Den ser således ud:

Facebook udbetaler i overskudsdeling 1 kr. til hver Amino for hver 50 øre, der omsættes på Facebook.

Hvis du er studerende, udbetales yderligere 25 øre pr. omsat 10 øre.

Har du børn, gives der 2 kr. for hver gang nogen trykker F5 i deres browser på Facebook.

Alle ikke-Aminoer med en årsindtægt på over 400.000 kr. skal indbetale halvdelen til Facebook - og da de har så høj en indtægt, halveres de benefits de kan få fra Facebook.

Så det skal nok gå alt sammen Skype-BigSmile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:46

Mikkel deMib Svendsen:

Kristian R.:
Yep og jorden bliver invaderet af rumvæsener i 2011 :s

Det er skam allerede sket. Jeg har to af dem rendende rundt herhjemme. De siger ganske vidst at de er mine børn, men jeg tvivler :)

Du er nødt til at konfrontere dem med at du ved det! :s

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 07:34

Der har været rumvæsener i mere end 30 år, og her er det stensikre bevis. (Jeg skal advare om særdeles stærke scener).

Hej med dig :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:27

Utroligt folk hopper på den slags nyheder. Tror du ikke selv at Facebook ville stå frem med en officiel pressemeddelelse hvis det var sagen? 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 10:14

Thomas Rosenstand:
Så det skal nok gå alt sammen Skype-BigSmile

Super !!

- så vil jeg se om jeg kan købe Google for de forventede penge olien vil indbringe på Grønland.

Det vil også gøre SEO så meget nemmeres for os !

-Selvfølgelig med top placeringer til alle Aminoer !!!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:20

Thomas Rosenstand:
Har du børn, gives der 2 kr. for hver gang nogen trykker F5 i deres browser på Facebook.
rart at have fået barn så... :) så vil jeg påbegynde at sætte den lille 1½år til at trykke f5 ikke noget med at gå i vuggestue, F5 hele dagen :) så kan farmand stadig arbejde.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:21

Det lyder mystisk BT må da ikke bringe en nyhed vis det ikke er sandt , det er jo et nyheds medie

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:23

Jeg synes, det er amatøragtig af B.T. overhovedet af bringe denne her nyhed op - er godt klar over det er en masse views på deres side, men det er stadig plat og under vanlig standard.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:31

Mikael christiansen:

Det lyder mystisk BT må da ikke bringe en nyhed vis det ikke er sandt , det er jo et nyheds medie

Som jeg læser det er nyheden ikke at facebook lukker, men at der er udgivet en "nyhed" omkring det, og at folk reagerer voldsomt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38

Tommy Krabbe:

Der har været rumvæsener i mere end 30 år, og her er det stensikre bevis. (Jeg skal advare om særdeles stærke scener).

Ha ha...Big Smile det er sgu da dagens grin. Tak Tommy.

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)