Design er nr. 2, Jeg har set mange flotte hjemmesider i flotte farver, der ikke kommunikerer. Så målgruppen og det du gerne vil have de gør når de lander på din hjemmeside er nr. 1. Så det handler om målsætning og budskab før det handler om farver. Så mit bud er, alt hvad der ikke bidrager til at få dit budskab afleveret skal væk. Dette er dog ikke det samme som at du kun skal have sort tekst på hvid baggrund og lidt billeder der viser det du kan og gør. Det er naturligvis vigtigt, at de besøgende får indtryk af at designet harmonerer med de værdier du gerne vil stå for. Og her er der klart nogle farver der udtrykker noget forskeligt. men farvevalget skal ske ud fra dine værdier. |
et eksempel http://www.oddesundsyd.dk/
Jeg er skam sikker på at afsenderen ønsker at virke både troværdig og seriøs...m.m.
Men om afsender formår det har jeg min tvivl på...
[/QUOTE]
Det er et godt eksempel, du er kommet med. Jeg giver dig ret i, den ikke formår at afspejle det, som måske var intentionen fra start af. Men min hjemmeisde bliver "ikke sendt på gaden", før den har alt det, jeg forventer af den. Jeg opretter også en tråd, hvor I, mine kære amino''er, kan komme med ris/ros til hjemmesiden.
Jeg siger ihvertfald tak for hjælpen indtil videre.