Det er korrekt. Lige bortset fra at man godt kan være placeret et sted i sydamerika og derfor er busrejser ligeledes være relevant. men ja.
Hvis du skulle komme med et bud på hvad det ville koste for dig at lave det?
Hvis det er meningen man skal kunne søge fra andre steder end Danmark og man ikke angiver udrejsested giver det jo ikke meget mening at have "rejsetid".
Hvis man er placeret i sydamerika men ikke kan angive udrejsested giver hverken rejseform eller rejsetid mening. Hele den matrix skal virkelig tænkes igennem og alle funktioner og muligheder skal skrives ned og der skal opsættes regler for hver enkelt søgefelt, udover der skal tilføjes udrejsested hvis det ikke altid er Danmark (?).
Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvor lang tid det vil tage at lave sitet om det WordPress. Hvis I bare vil bruge nuværende søgefunktion som ikke er drupal specifikt (?) skal der eventuelt laves et plugin til at håndtere jeres rejseudbydere, men skal hele søgefunktionen laves forfra tager det meget længere tid.
Jeg ved det er lavet i Drupal (talte med Sasa på et tidspunkt da jeg gav ham et par råd omkring bjjgi.dk over skype) men jeg ved ikke hvor meget der er Drupal specifikt hvorfor det er svært at komme med et bud.
Progammeringsmæsigt er vi fuldt booket i januar og hele februar (med overtid) men jeg vil da gerne komme med nogle inputs og eventuelt hjælpe jer godt på vej. Du er velkommen til at smide en mail på tf@webcoders.dk. Vi kan bookes igen fra starten af Marts men projektet kunne jo sagtens planlægges og være klar til udvikling når vi igen har tid i kalenderen.
Under alle omstændigheder giver jeg gerne et par gode råd med på vejen, bare send en mail.
God nat :)