Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate til Ebog via tradedoubler.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har et problem. Jeg har for nyligt skrevet en lille Ebog, og nu spekulerer jeg over om det er muligt at tilføje affilliate links til den fra tradedoubler. Jeg har jo ingen URL. Er der nogen der kan forklare mig det?

På forhånd tak.

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11

Det burde du kunne også uden url. Du skal tilmelde dig Tradedoublers partnersystem og efter godkendelse bare sætte trackingkoderne ind. Ved tilmelding skal du så bare angive at du har en ebog og ikke noget site.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:14

Hej Emil,

Vil du afsløre hvad E-bogen handler om? :)

Tilmeldt 10. Mar 10
Skrevet kl. 21:14

Ok, men jeg har allerede en url til et andet projekt så jeg skal ikke tilkendegive noget nyt. jeg skal bare tilføje en ebog eller hvad? og hvordan gør man det?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20

De vil jo gerne have at man angiver en url hos Tradedoubler, men hvis ikke du kan det, så må du enten kontakte TD og høre dem eller bruge de trackingkoder du kan få pga din anden side. Sidstnævnte er dog ikke helt korrekt at gøre.

Har ebogen noget med dit eksisterende site at gøre eller er der ikke noget sammenhæng?

Tilmeldt 10. Mar 10
Skrevet kl. 21:23

Ebogen har ikke noget med et eksisterende site at gøre. Jeg sælger den via et Buylink fra http://uploadnsell.com/ har du nogle ideer til hvorledes man kan bærer sig ad?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Spørg Tradedoubler om du kan bruge trackingkoderne du har fra din side. Eller tilmeld dig Euroads eller et andet netværk, hvor det muligvis er nemmere at angive et medie, der ikke har et eget site.

Hvis du sælger ebogen, hvorfor vil du så sætte trackinglinks ind? Det vil jeg mene er lidt utypisk fordi du sælger det og ikke giver gratis væk.

Tilmeldt 10. Mar 10
Skrevet kl. 21:31

Det er meget normalt at bruge affiliate i ebøger. så tager man bare ikke så meget for dem, men det er heller ikke meningen :)

Men tak for hjælpen jeg prøver

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32

ok, held og lykke med projektet!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:34

Personligt virker ideen lidt tam, når du vil sælge en ebog med affilliatelinks..

Nuvel, hvis du kan udgive din bog som pdf, så kan du sagtens have aktive links. Men som tidligere nævnt, så skal du enten angive eller have lov af tradedoubler, hvis du vil være på den sikre side.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)