Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil affiliate side sælges...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så har jeg valgt og sælge min side om Sony ericsson x10 mini pro da jeg ikke har tiden til dette projekt og opdateringerne.

Der er ca. 41 daglige besøg fra Google, alle besøg er fra organisk søgninger ( Gratis trafik)

Der har været 4 salg på siden i November og har så ikke fået gjort mere ved det..

Siden ligger nr. 7 på Sony ericsson x10 mini pro og rimelig godt på et par andre søgeord.

Jeg er sikker på der igen kan tjenes på siden hvis der laves seo og måske lidt pænere grafisk.

Skriv gerne i PM hvis siden har interesse.

Priside 3000,- (svarende til salget på siden)

ikkel

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Min personlige mening er, at siden ikke er 3.000 kroner værd. Denne model bliver jo ikke ved med at være populær på markedet, da der hele tiden kommer nye modeller.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Anders Helbo:

Min personlige mening er, at siden ikke er 3.000 kroner værd. Denne model bliver jo ikke ved med at være populær på markedet, da der hele tiden kommer nye modeller.

Helt enig og det samme gør sig gældende for andre sitets, der kun tager udgangspunkt i en mobiltelefon model. Det giver ingen penge på lang sigt.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)