Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved du hvad det er du kan bidrage med i verden?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at en af de vigtigste forudsætninger for at en virksomhed lykkes er at man har et klart billede af hvad der er ens særlige talent - ens særlige gave til verden for nu at bruge de ord.

Det kan være en dyb proces - det handler ikke bare om "hvad er jeg god til", eller "hvad er min største passion" og faktisk heller ikke om "hvad sælger bedst". Det er en afklaring, både personlig, i forhold til andre (verden, samfundet, og hvad rolle man spiller her), og i forhold til penge og hvilken betydning de har i ens liv.

En sådan afklaringsproces fører naturligt til den dedikation, kreativitet, power, vedholdenhed, økonomi og hvad der ellers skal til for at en virksomhed kan lykkes.

Jeg er begyndt at tilbyde inspiration og hjælp på netop det område i forhold  til mennesker som har en særlig interesse i spiritualitet/det alternative. Ikke nødvendigvis i den forstand at deres firma skal have spiritualitet/det alternative som varemærke (med mindre det altså skal Smile), men i den forstand at den indre rejse er vigtig for dem - også når det gælder afklaring i forhold til virksomhed.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)