Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-bog koncept sælges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har i dag afviklet en e-bog på forummet som omhandlede at skrive og markedsføre e-bøger, denne e-bog var på dansk. Jeg har også lignende e-bog liggende på engelsk.

Den er originalt skrevet  og omdhandler markedsføring af e-bøger. lige fra hvor man skal sælge den, og hvordan den skal sælges.

Det er en "Quick start guide" og går derfor ikke meget i dybden, men giver et hurtigt overblik.

Du finder i e-bogen inspiration, til hvordan du kan videresælge e-bogen selv.

Den er skrevet på "Engelsk". Jeg skriver "Engelsk" fordi jeg er en dreng fra det jyske ;) Der er lidt stavefejl og især grammatik fejl, men det er uden problemer læseligt og det mindsker ikke forståelsen.

Skriv en PM for mere info og evt. læsemateriale fra e-bogen.

Mvh

Anders Møller

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 01:19

Vil lige understrege at det ikke er en oversættelse af tidligere e-bog jeg har skrevet.

De er skrevet med et halv års mellemrum uafhængig af hinanden :)

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 00:19

Har glemt lidt info kan jeg se. E-bogen er på 3000 ord.

Udgangspunktet er 1300 kr for rettighederne, men der kan forhandles om prisen!

Kort beskrivelse af hvordan den skal sælges videre:

Bogen beskriver hvordan du skal markedsføre e-bøger og kort om muligheder for opsætning af salgssider til sådan en e-bog, samt hvordan dine eBay annoncer skal udformes for optimalt salg. Du finder derfor alt hvad der skal bruges for at du selv kan videresælge e-bogen.

Den kan snildt videresælges for 100 kr stykket hvis salgssiden opsættes ordenligt.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 03:41

Hej Anders

Nu kender jeg selvfølgelig ikke indholdet af din bog, men på kun 3000 ord er det ikke meget. Så det kan være at du skal reviderer prisen en smule. 

Det er muligt at købe ganske udemærkede "PLR" ebøger som du har resell rights på for under 10$ (som vel og mærke er på typisk små 100 hundrede sider). Så 1300DKK for resell rights på en engelsk ebog på 3000 ord lyder ikke som en særlig god deal i mine øre, sorry.

Hvis det var den danske bog var det muligvis en anden historie da markedet for PLR er ikke eksisterende på dansk.

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 08:32

Som sagt er jeg helt klart villig til at gå ned i pris, da jeg ikke er helt bevidst om de engelske priser.

Hvad ville du foreslå?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:23

Hvis du mener at den kan sælges for 100 bobs så kunne du jo sætte en salgside op selv og sælge den. Så er der jo kun 13 bøger til de 1300 :)

Alternativt kan du også bruge bogen til at få flere folk på dit nyhedsbrev (hvis du har et). Den teknik bruger jeg selv på min blog om the 4-Hour Workweek.

Tilmeldt 6. May 07
Skrevet kl. 10:26

Den med flere tilmeldte til nyhedsbrevet er smart. Desværre har jeg ikke noget relevant indhold.

100 Bobs kan du snildt få men det kræver jo en del arbejde at opsætte salgsider og annoncer, og det er dette jeg hverken har tid eller lyst til.

Jeg vil gerne sælge denne e-bog til 300 kr hvis nogen er interesseret.

Hvis ikke kommer der helt sikkert mere materiale på dansk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)