Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop:) - feedback

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen:)

Jeg har nu rodet lidt med at sætte min webshop op, nu mangler der kun nogle varer, og et logo på siden:)

Det ville være rart hvis i kunne give noget respons på siden, og evt stavefejl, mangler o.s.v

Pt. ligger den bare på et prøve domæne, indtil jeg åbner biksen, for jeg skal lige have logoet klar, og nogle produkter, og så er der lige det med firmaet:)

I kan se siden her

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 23:20

VIl give give respons på siden når du er færdig.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:25

tboy:

VIl give give respons på siden når du er færdig.

Okay tak:) men er du lige rar at tjekke mine "regler m.m"  om du tror de overholder reglerne?:)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:27

i Chrome får jeg meddelelsen: " LOREM IPSUM DOLOR SIT AMET

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident"

Samt at alt står på engelsk, måske du skulle tjekke dette?

Vh Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:31

Casper:

i Chrome får jeg meddelelsen: " LOREM IPSUM DOLOR SIT AMET

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident"

Samt at alt står på engelsk, måske du skulle tjekke dette?

Vh Casper

Det må være en fejl hos dig, for det virker fint her, i google chrome?

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:45

Får du stadig fejlen?:)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:47

Cyberman29:

Okay tak:) men er du lige rar at tjekke mine "regler m.m"  om du tror de overholder reglerne?:)

Jeg vil ikke gøre mig klog på om de overholder lovgivningen. Jeg synes det lyder som om det er lige på grænsen, men jeg skal ikke gøre mig for klog på det.

Men jeg synes du bør ændre "regler m.m." til "handelsbetingelser", "handelsvilkår", "vilkår" eller noget andet mere traditionelt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:57

igang:

Cyberman29:

Jeg vil ikke gøre mig klog på om de overholder lovgivningen. Jeg synes det lyder som om det er lige på grænsen, men jeg skal ikke gøre mig for klog på det.

Men jeg synes du bør ændre "regler m.m." til "handelsbetingelser", "handelsvilkår", "vilkår" eller noget andet mere traditionelt.

Okay, tak - det har jeg gjort nu:)

Men vedr. det som er lige på kanten, hvad er det, da det burde overholde e-mærkets regler, om sådanne ting, men skal jeg tilføje noget?:) Vil nemlig gerne være på den sikre side!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:11

Cyberman29:

Men vedr. det som er lige på kanten, hvad er det, da det burde overholde e-mærkets regler, om sådanne ting, men skal jeg tilføje noget?:) Vil nemlig gerne være på den sikre side!

Det eneste jeg falder over, er det med emballagen. Men det kan godt være at det ikke er noget problem.

Jeg har bare set en afgørelse på en mobiltelefon, hvor det tilsyneladende ikke var en væsentlig forringelse af salgsbarheden, at salgsæsken ikke blev returneret.. Og jeg vil mene at det er svært at sælge en telefon som ny, hvis den ikke ligger i æsken :o)

Men det er en gammel sag, så det kan godt være at der er blevet slækket lidt på disse krav.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:16

igang:

Cyberman29:

Det eneste jeg falder over, er det med emballagen. Men det kan godt være at det ikke er noget problem.

Jeg har bare set en afgørelse på en mobiltelefon, hvor det tilsyneladende ikke var en væsentlig forringelse af salgsbarheden, at salgsæsken ikke blev returneret.. Og jeg vil mene at det er svært at sælge en telefon som ny, hvis den ikke ligger i æsken :o)

Men det er en gammel sag, så det kan godt være at der er blevet slækket lidt på disse krav.

Men nu sælger jeg jo kondumer, og ligeså snart du åbner pakken som producenten har lagt kondomerne i, vil emballagen være brudt, og jeg kan ikke "lappe sådan en æske" så den ligner en ny, og det er en fortrydelsesret, og ikke en åben og kig ret:) fortrydelses retten, er hvis du fortryder at du købte varen, imens reklamations retten, er hvis der skulle være nogle mangler på varen, uden at varen har været i brug:)

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)