Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye ideer i plastik!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du en ide, en opfindele, eller et patent der skal støbes i plastik er her et link med et tilbud der måske er værd at kigge på.

Jeg skriver med vilje ikke noget om vores firmaprofil nu, da det hele står på vores hjemme side

men vil meget gerne udbybe herinde.

Med venlig hilsen

Dion Licht Jensen

Notio plast

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 02:10
Hej Dion og velkommen på Amino :)

Lækkert at i gør opmærksom på denne mulighed,  jeg er sikker på at der er flere herinde der ville kunne få brug for jeres ydelse.

Mvh.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 02:22
Hej Notio,

Jeg har rent faktisk arbejdet med en ny reklamestander, som skal udarbejdes i plast, og leder netop efter leverandører til denne! I sidste uge kontaktede jeg en plastproducent, som stadig tænker over et tilbud. Det var med videreudvikling af et produkt i deres nuværende portefølje, som ikke helt nåede mine krev, pga. manglende muligheder for fleksibilitet i tilpasningsprocessen.

Jeg kunne meget godt tænke mig at indlede en samtale med dig omkring produktion af min reklamestander, som efterfølgende skal ud i detailhandlen og eksponeres. Giv mig et kald eller send mig en mail.

Mange hilsner,
Martin E. Jensen

- Markedføring og distribution af reklamekort, visitkort og butiksdisplays.

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:42
Nu er det efterhånden længe siden jeg skrev til jer gennem hjemmesiden, vedr. en ordre og forespørgsel m.m.

Jeg har intet hørt fra jer`???

Har i tænkt jer at svare dem der henvender sig eller lader i bare det der ikke har jeres interesse, gå i glemmeboksen?

Jeg skrev til jer efter dit indlæg, jeg har nemlig brug for hjælp til fremstilling af en "plast/akryl dippedut" (prototype) som jeg ikke kan røbe mere om hér. Men jeg skal have svar snart, for jeg er blevet kontaktet af et firma i Californien som er interesseret i idéen, og jeg behøver prototypen lavet færdig.

Venligst Sue

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 11:31
Hej Sue,

Jeg har heller ikke hørt svar fra firmaet.... Det lød også ret godt til at være sandt. Opstart på en sprøjtestøbning er MEGET dyr. Der skal først produceres en form, og sådan en kan sagtens koste op imod 100.000 kr. stykket. Og det er altså inden der overhovedet er sat nogen produktion i gang.

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 11:33
Hmm.. underligt.

Men vi får se.

:)

Tilmeldt 7. Feb 07
Skrevet kl. 20:33
Hej Sue og Martin

Jeg beklager at jeg først får svaret nu, jeg må indrømme at jeg til dels har gjort regning uden vært med denne tråd.

Der har været noget af et stormløb på vores mail, med mange spændende ting. Og det har derfor taget noget tid at komme igennem. Og nej, ingen går i glemmebogen vi svare alle!!!

Først til dig sue.  Et emne med de mål du angiver i din PB ligger uden for vores spændevide rent maskin mæssigt. For at vi kan sprøjtestøbe et emne må de ydre mål ikke være større en max A3 flade mål og en emne vægt på 225 gram.  Jeg er slet ikke sikker på at dit emne skal sprøjtestøbes men derimod varme bukkes.

Martin, jeg ved ikke om det ovennævte A3 mål har "ødelagt" noget for dig, hvis ikke kan du så ikke sende os en mail hvori du angiver nogle ydre mål og antal af forskellige dele der evt. skal sprøjtestøbes.

Mvh

Dion Licht Jensen

Notio Plast

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 20:51
Ja???

:-/

Tilmeldt 7. Feb 07
Skrevet kl. 21:26
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 21:52
Vi kan ikke bruge dine links til noget hvis ikke du giver os lidt respons på vores spørgsmål. Er du venlig lige at give besked... Ingen af os har jo hørt fra jer... så hvis det skal være seriøst, må i gerne lige give respons på vores breve.

Tak på forhånd.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)