Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP-telefoni med billig opkald til mobiltelefoner i udlandet, findes det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kan anbefale en IP-telefoniudbyder som har billige priser på opkald til mobiltelefoner?

Jeg bruger i dag Redspot og det fungerer rigtigt fint 139,- om måneden med ubegrænset opkald til fastnet i det meste af verdenen samt mobilnummere i USA.

Da jeg ringer en del til mobilnummere både i udlandet og DK leder jeg efter en leverandør som har gode priser på dette. 

Umidelbart ser det ud til at de fleste har billig fastnetopkald og relative dyre mobilopkald?

Mit behov er blot en enkelt telefonlinie og jeg skal kunne logge direkte på leverandørens SIP-server med min IP-telefon og min Iphone.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:21
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:53

Hvis du finder løsningen på at ringe billigt til mobiler i Danmark, så kan du til samme pris ringe til mobiltelefoner i udlandet.

Har man bredbånd hos Fullrate, så kan man tilkøbe en pakke, hvor man ringer frit fra fastnet til både fastnet og mobil for 149,- kr./md. - Kombinerer man det med ovenstående, så kan man altså samtidig ringe frit til en lang række andre lande også Smile Samme pakke fås iøvrigt hos TDC til 299,- kr./md.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)