Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvast iPhone, hvad så nu?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Da jeg var lidt uheldig idag og fik knust min iPhone mod et bord hjørne så står jeg og skal finde en ny.

Jeg har naturligvist det på en iPhone 4g men syntes ikke der er noget nyt ud over et rigtig flot design.

Jeg gik så i den lokale mobil butik og så hvad de havde og fik en grundig gennemgang af en HTC desire HD og jeg syntes den havde alt det en iPhone har plus mere til.

Det jeg manglede på en iPhone var at kunne lave genveje eksempelvis at slå bluetooth til og fra nemt og andre små ting og så var jeg ved at blive idiot af at jeg var så låst i itunes at det næsten var umuligt at få en anden ringetone end de standard toner der ligger i den.

Mit valg er nu imellem at købe en HTC Desire HD eller vente på at Sony Ericsson kommer med deres nye ARC model er der ellers andre i mener der kunne bruges? og jeg har ikke interesse i Nexus S telefonen.

Lars

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:40

Nogen synes at Desire HD er for stor, men nu har du jo selv haft den i hånden, så det skulle ikke være et problem. LG Optimus 2X kunne også være en mulighed, men den er ikke landet i butikkerne endnu.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:59

Når du siger knust, er det så kun skærmen der er røget eller hele telefonen?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 02:00

Når du siger knust, er det så kun glasset der er røget eller hele telefonen?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 9. Oct 07
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 09:17

Patrick.  ja det er kun glasset selve LCD panelet er ikke i stykker.

Nicolaj. den telefon du linker til den virker rigtig interessant men hvor stor er forskellen på det grafiske interface på de forskellige android telefoner?ligger HTC eller LG ikke et lag oven på android så de ser forskellige ud?

Lars

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:58

Hvad med en af de nye WP7? De virker faktisk meget cool synes jeg - når ming 3Gs skal skifte ud kunne jeg godt finde på at købe en WP7 - med mindre iPhone 5 (eller 6?) til den tid sparker mås.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17

Hvis du har mulighed for det, så få telefonen på prøve en dag eller to. Jeg har prøvet andre telefoner, men de slår stadig ikke iPhone generelt. For mig er det ikke antallet af features der er afgørende.

MVH

Thomas

Tilmeldt 9. Oct 07
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 10:57

Tak for de gode svar.

er der nogen der kunne svare på om der er stor forskel på Android i de forskellige mobil mærker?

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 11:03

når det kun er glasset der er gået i stykker hvorfor så ikke skifte det.

Det er faktisk ikke så svært.

Er det en 3g(s) så tager det ca. 30-45 minutter og er det en Iphone 4 så tager det lidt længere tid.

Det koster dig højst 300 kr at skifte glasset selv og ca. 1000  hvis du gør det i en butik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

larsuth:

Patrick.  ja det er kun glasset selve LCD panelet er ikke i stykker.

Inde ved Nørreport i København ligger der en butik der reparerer iPhone forholdsvist billigt. Kan ikke huske hvad den hedder, men kan måske finde ud af det senere i dag, hvis du er interesseret.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)