Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommunen har spist søm.! 7 milioner!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste samme artikel imorges, og væmmes også ved at man har smidt så mange penge væk - når man bare kunne have tænkt sig om...

Alligevel tror jeg nu, at vi erhvervsfolk tit og ofte er for meget ude med riven efter det offentlige, når de begår fejl, for tænkt bare på alle de fejl vi begår - De når bare aldrig pressens lys.      Fordi vores medier er så indsporet på at finde dem som "stæjler fra kassen"

Her er et  par erhvervs svipsere....      Ellerten - Wingwhan tour - Lubker golf - etc. 

Vi laver alle fejl, men heldigvis bliver vi iværksættere kun udstillet som dumme, og ikke som tyve

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja magt korrumperer... det er der ingen tvivl om, og så er det helt og aldeles ligegyldigt om de er røde eller blå eller brune.

Desværre kan de politikere der er virkeligt visionære og til for befolkningen tælles på få fingre, de er til for sig selv og kun sig selv... Når de er i opposition laver de overbuds politik og når de har magten brænder de oceaner af tid af på udvalg og undersøgelser, så de kan sidde så længe som muligt uden at få noget fra hånden... eller i bedste fald laver de lidt minister rokader så de alle kan få en pension, det er så moderne i de her tider...

Men hvad er løsningen folkens? vi har jo selv valgt den kummerlige forestilling af et folketing vi har siddende.

Jeg har et par bud

1) Direkte demokrati som i Schweiz, men evt. med en stemmepligt på 70/80% af sagerne så folket deltager aktivt.

2) Fjern 75% af pladserne i folketinget og reducer lønnen til 25% uden mulighed for at få minister pensioner. På den måde får vi fat i ildsjælene der virkelig vil noget med samfundet, så kan de for min skyld få en provision for opnåede resultater. Så slipper vi for de levebrøds politikere der intet skaber.

3) Max. 8 år i folketinget for at forhindre rygklappere og

4) Ovenstående gælder også den ineffektive EU butik i Bruxelles og Strassbourg der har travlt med at flytte frem og tilbage uden at skabe andet bureaukrati, forvaltning, administration og rejseudgifter for at berettige egen eksistens.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:23

Helle - houseofkids.dk:

I guder hvor skal man høre meget.... I Århus har man for nylig bestemt sig for at det skal hedde Aarhus med to A'er i stedet for Å. Så bliver vi nemlig rigtig internationale. Tænk alle de skilte og tryksager der nu skal udskiftes... jeg bliver simpelthen så gal over sådan nogle latterlige beslutninger - når vi i den grad nærmest har omsorgssvigt hos vores børn og ældre.

Nu må de sgu gerne snart tage sig lidt sammen....!

Og indtil da kan vi jo glæde os over at der er nogle programmører og skiltefirmaer der så får eller har haft noget at lave....

Og nu piver byrødderne i Århus, undskyld jeg mener naturligvis Aarhus over at virksomhederne i Århus, hov Aarhus, ikke vil skifte stavemåde ud de steder hvor de f.eks. bruger det som firmanavn osv.

Vi holder til på Åbogade 15 i Århus N, det ville være lidt håbløst at rette Å til Aa i Århus og så ikke rette det i gadenavnet.. Så det næste bliver vel at alle gader og stræder med æ ø eller å i navnet skal omdøbes til noget andet i internationaliseringens navn..

Fik jeg nævnt at jeg også finder det dybt håbløst at man har skiftet navnet ud og et gevaldigt spild af penge..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:32

Anders Christensen:

Og nu piver byrødderne i Århus, undskyld jeg mener naturligvis Aarhus over at virksomhederne i Århus, hov Aarhus, ikke vil skifte stavemåde ud de steder hvor de f.eks. bruger det som firmanavn osv.

Vi holder til på Åbogade 15 i Århus N, det ville være lidt håbløst at rette Å til Aa i Århus og så ikke rette det i gadenavnet.. Så det næste bliver vel at alle gader og stræder med æ ø eller å i navnet skal omdøbes til noget andet i internationaliseringens navn..

Fik jeg nævnt at jeg også finder det dybt håbløst at man har skiftet navnet ud og et gevaldigt spild af penge..

ha ha - det er simpelthen fantastisk... haaber virkelig at beslutningen går i haardknude så de maa droppe ideen igen. Jeg bliver i hvert fald ved med at skrive Å - i ren protest!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:41

Anders Christensen:

Anders, 

Du glemmer helt det flotte by-logo fra 2006.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)