Ja hvorfor er det ikke det? |
I nogle tilfælde er det rent teknisk ikke muligt.
I andre tilfælde er det ikke praktisk.
Hvis f.eks. der sidder 10 og ringer ud fra samme callcenter, men på forskellige tidspunkter med forskellige opgaver fra samme plads, så kan det godt ske at Sofie sidder mandag formiddag og ringer ud for Firma Z og mandag eftermiddag ringer Søren så ud for Firma X - Hvis så Sofie har ringet forgæves til Bondemand Hansen for at sælge landbrugsprodukter, og Søren så modtager opkaldet om eftermiddagen hvor han sidder og sælger bagemaskiner til bagerier, så giver det hverken Bondemand Hansen, Søren eller Sofie en god oplevelse.
Så i mange tilfælde er det ganske enkelt fordi det typisk ikke er muligt at ringe tilbage til personen, så er det nemmere for personen at ringe igen senere.
En telefonsælger sidder jo heller ikke just på sin flade bagdel og venter på at telefonen ringer, en telefonsælger der ikke snakker i telefon er ren udgift..
Og så er der lidt om det tekniske, hvis man har et stort telefonsystem af en lidt ældre årgang kan man typisk kun vise nummer på hovednummeret, da der næppe er indgående linjer til alle lokalnumre. Og der vil det heller ikke give mening at ringe på hovednummeret til f.eks. et callcenter for at ringe til en af callcenterets kunder.