Hej, I forbindelse med vores nye projekt, Det Kreative Selskab, har vi brug for en / flere distributører. Vores ene koncept er markesføring af film på magnet visitkort - Movie Marketing, hvor film distributører i Danmark via et magnetisk visitkort kan markedsføre deres film direkte ind i de danske hjem på en central, men ubrugt reklameplads. Vi skal have distribueret disse kort rundt omkring i Danmark. Hvor kommer helt an på hvilken film det drejer sig om. Vores primære distribution skal foregår i consession store i biograferne, hvor en kunde får et kort med, når de betaler for deres sodavand og slik. Herefter er det kun fantasien der sætter grænser. Hvis det er en børnefilm, så skal vi ud i BR, Toys ''R'' ous, og alle de gængse børne butikker. Anders And bladet etc. etc. etc. :) Det er derfor en ny distribution til hver film. Det er MEGET VIGTIGT at de ikke bare ligger hvor folk kan tage dem selv, da et barn hurtigt kan tage et par stykker, og så mistes effekten hurtigt. Nogen der kan klare en sådan opgave? Må hellere sige at vi snakker min. 25.000 kort ca. til hver film. Igen er det afhængig af hvilken film. Ligeledes skal de også kun ud i de biografer der viser filmen. Mvh. Jacob & Jonas - Det Kreative Selskab www.detkreativeselskab.dk (hjemmesiden er langt fra færdig!!!!!) |
Hej Jonas,
Jeg har netop startet et firma, med hovedfokus på distribution af visitkort, reklamedisplays og små reklamekort. I den forbindelse samarbejder jeg med en etableret mercher-virksomhed, der kan håndtere selve distributionen, mens jeg planlægger den.
Send mig en besked eller giv mig et kald på tlf. 20 493 593, og lad os se om der eventuelt er mulighed for et samarbejde.
PS. Hvem laver jeres hjemmeside? Den er virkelig flot. Jeg har ikke selv nogen hjemmeside endnu, men har tidligere haft dårlige erfaringer med webdesignere.
Mange hilsner,
Martin E. Jensen
Martin E. Jensen