Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursustilbud med rabat

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Så fik jeg endelig oprettet min egen profil i stedet for at låne mig frem Og mit første indlæg bliver endda et tilbud til jer - kan det blive bedre??

Så hvad går det ud på?

Vi har haft en del iværksættere som kunder, som har fået hjælp til de forskellige personlige udfordringer der er i at starte virksomhed. En af dem foreslog vi lavede et kursus som kunne give andre iværksættere nogle personlige værktøjer til f.eks. at nå deres mål og finde den udstråling der kan sælge deres produkter når de møder kunder. Som sagt så gjort  Vi har skruet et kursus sammen som er det bedste af de teknikker vi normalt bruger til f.eks. mentaltræning og coaching af sportsfolk og erhvervsledere. 

Hvis vi normalt laver et forløb som det vi gennemgår på kurset, vil det være 5 timers coaching af 650 kr, altså omkring 3200 kr. Vi sælger kurset til 1150 kr og giver endda 300 kr (25%!!) i rabat til Aminomedlemmer. Du kan altså komme med på kurset for 850 kr. Til gengæld kan vi kun have 20 deltagere med på kurset og da vi allerede har tilmeldte er det nu du skal sende din tilmelding. Send en PM eller mail for at komme med.

Jeg linker lige til den officielle "indbydelse" herunder:

Det foregår lørdag d 28. april kl 12-17 på adressen

Konsulentgruppen Hvidehus

Valbygårdsvej 64 A

2500 Valby

Vi glæder os til at se jer!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)