Hej Måske nogen har interesse i et lille job? Jeg har brug for en søgemaskineoptimering til en hjemmeside, skal lige understrege det er ikke min side det drejer sig om. Vedkommende har fået lavet en hjemmeside som er opbygget i et modulsystem, hun har forsøgt et par steder, men de har sagt, det ikke kan lade sig gøre pga systemet. Men da den siden er på hollandsk, er det vel også et problem at nogen herinde kan gøre det. Hvis der er interesse så mail mig på info@dancontact.com så kommer jeg med flere oplysninger. |
Hjælp til søgemaskineoptimering
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk
|
Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer
Hej Sender dig lige en pm. |
Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk
Hej Elda. Vi er et fullservice reklamebureau med speciale i online markedsføring, så jeg vil da mene at vi skulle være kvalificeret til opgaven. Jeg vil meget gerne vide hvad sitet hedder, og hvordan den er opbygget da det har stor indflydelse på optimering og ikke mindst pris ![]() Nu skal jeg være ærlig og sige at jeg ikke er den store guru indenfor søgemaskineoptimering, men vi har en af landets absolut dygtigste folk, nemlig Marcel, som du også kan læse om i mange andre tråde herinde på amino. For at fortælle lidt om hvad vi kan, vil jeg nævne at en af vores kunder er Martin Thorborg, som jo er stifter af dette forum, og meget andet ![]() Jeg vil gerne vide hvad prisklasse du ligger i, da vi har flere forskellige "pakker", når det kommer til optimering af et site. Skulle du finde det interessant, ser jeg frem til at høre fra dig. Du kan enten sende mig en PM, eller skrive en mail til mig på lc@refocus.dk Jeg ser frem til at høre fra dig. Med venlig hilsen Lasse Christensen |
Med venlig hilsen Lasse Christensen
Hov... Nå det var nu meningen at det skulle have været en PM, derfor de to signaturer i bunden. Det var desværre en smutter ![]() |
Med venlig hilsen Lasse Christensen
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)