Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddannet Webintergrator (PHP) med flair for netudvikling søger arbejde.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk, mit navn er Christian, 20 år gammel og uddannet Webintergrator.

Nu til dags er det jo blevet sværere og sværere at finde et arbejde indenfor Web, i hvert fald hvis man står i en nyuddannet position, da de fleste kræver erfaring.

Men alligevel opgiver man jo ikke kampen om at opnå det og forsætter sin søgen efter job.

Så derfor vælger jeg nu at skrive herinde for at evt. måske få hjælp fra jer af, om der var nogen som havde netværks muligheder og andet godt råd til job, men også i håb om der var nogen herinde som måske havde jobmuligheder for mig.

Lige kort omkring mig selv.

Uddannet som Webintergrator fra Roskilde tekniske skole i 2010 august med gode karakter, sprog er PHP og speciale i sikkerhed med encryption og sikring af logins.

Derud over er jeg meget selvuddannet inden for IT-området da jeg startede i en tidlig alder med pcer og ved derfor en god del omkring hvordan de fungere osv, så kan også klare alt hvad der omhandler dem hvis der skulle opstå problemer på arbejdspladsen.

Jeg er fra Jylland af men har bosat mig i Roskilde hvor jeg stadigvæk bor, så Sjælland vil være det primære sted at få arbejde, men det kan også ordnes via adhoc hvis det skulle være i Jylland f.eks.

Jeg er ikke bange for at tage udfordringer op og blive bedre til tingene, heller ikke hvad angår teamwork eller selvstændighed.

Hvis du kunne lide noget af det du har læst her, kan du skrive til mig via

E-mail : Moonkura@gmail.com eller ringe til 31 41 34 69

Der også mulighed for at få mit CV hvis du bare spørg om det.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)