Hej Iværksættere! Jeg var engang i praktik hos et web firma, hvor de havde nogle forskellige shops selv, hvor de beskæftigede sig med dropshipping. Spil, og sex legetøj var hvertfald noget af det :) Men nu her der har jeg gået i en del tid og leget med tanken om affiliate, og så kom jeg tilbage på tanken om dropshipping, de ligner jo lidt hinanden ?
så jeg ligger faktisk med 2 spørgsmål. Kan det betale sig at lave en web-shop som er baseret på dropshipping ? er der for mange problemer i det i forholden til den tid man spare for at have en anden til at lave 'arbejdet'? For jeg har ingen interresse i at have et lager selv, jeg vil bare kunne tjene lidt penge ved siden af, hvor den måske mere eller mindre står og kører selv, når siden er oppe og kører osv.
Eller skal jeg helt holde mig fra de fysiske produkter og det, og så bare være 'budbringeren'? Altså gå in på affiliate markedet og så henvise dem til de andre?
Jeg har tænkt lidt på parfume, deo markedet. Og syntes det et marked der klart er potentiale til, især her i den forgangende juletid, hvis man bare kunne få folk til at købe det på internettet end i matas? det ville jo være en guldgruppe :))
Gad godt igang med affiliate, men jeg ved bare ikke lige helt hvordan, så håber at eventuelt nogen af jer har noget viden omkring det og kan give lidt rådgivning.
Tak for det ! :) - Schumi |
dropshipping? Kan det betale sig?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)